۲۳ دی ۱۳۹۸، ۲۲:۱۷

خادمیاران شهرستان مهریز آیین نکوداشت شهید سلیمانی را برگزار کردند

خادمیاران شهرستان مهریز آیین نکوداشت شهید سلیمانی را برگزار کردند

یزد ـ خادمیاران شهرستان مهریز، ختم قرآن کریم شهدای حادثه تروریستی در عراق به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را در کانون خادمیاران این شهرستان برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، یک کارشناس مذهبی در این مراسم با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: در حادثه عاشورا، پیام‌ها مشخص بود و مردم تا حدودی پیام این واقعه را دریافت کردند اما فاطمیه در غربت است و هنوز افراد بسیاری پیام آن را دریافت نکرده و نسبت به درس‌های این ایام ضعیف عمل کرده‌اند.

حجت الاسلام محمدحسین شعبان زاده عنوان کرد: در واقعه عاشورا حق روی زمین افتاد در حالی که در فاطمیه تمام مهاجرین و انصار جمع بودند و سبب همه کارها را حضرت فاطمه (س) می‌دانستند.

وی ادامه داد: خداوند با فتنه‌های مختلف انسان‌ها را آزمایش می‌کند همه جهان از فتنه در امان نیستند همانطور که کشور ایران نیز مستثنی نیست.

این کارشناس مذهبی عنوان کرد: فتنه در کشور ایران از سال ۵۸ شروع شد و در سال جاری چندین فتنه اجرا شد که هنوز هم ادامه دارد.

شعبان زاده افزود: هنگامی که حضرت ولیعصر (عج) ظهور کنند، فتنه اکبری رخ می‌دهد که ۳۱۳ نفر از کسانی که بصیرت دارند غربال می‌شوند و یار واقعی آن حضرت خواهند بود.

وی با اشاره به حوادث اخیر و فتنه‌هایی که در حال رقم خوردن است، ادامه داد: به فرموده حضرت علی (ع) در فتنه‌ها باید مانند بچه شتر باشیم که نه می‌شود بر آن باری نهاد و نه شیر آن را دوشید یعنی باید اجازه دهیم گرد و غبارهای فتنه خاموش شود و بعد از آن تصمیم با بصیرت بگیریم.

کد خبر 4824932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha