۲۴ دی ۱۳۹۸، ۹:۵۳

در بخشنامه‌ای صورت گرفت؛

دستور ویژه استاندار کرمانشاه برای ارسال کمک به سیل‌زدگان سیستانی

دستور ویژه استاندار کرمانشاه برای ارسال کمک به سیل‌زدگان سیستانی

کرمانشاه_استاندار کرمانشاه در بخشنامه‌ای به همه دستگاه های اجرایی استان تأکید کرد با تجمیع امکانات و ظرفیت‌های موجود برای کمک و امدادرسانی به مردم مناطق سیل زده اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند در بخشنامه‌ای به تمام دستگاه‌های اجرایی استان تأکید کرد با تجمیع امکانات و ظرفیت‌های موجود برای کمک و امدادرسانی به مردم سریعاً اقدام شود.

در این بخشنامه خطاب به دستگاه‌های اجرایی استان آمده است: در اجرای پیام مقام معظم رهبری و در پی مشکلات ناشی از بارندگی‌های شدید در سیستان بلوچستان و جنوب شرق کشور و ضرورت کمک برای کاهش خسارات و نیز تاکید رئیس جمهور لازم است در اسرع وقت اقداماتی به شرح زیر انجام پذیرد:

۱. کلیه دستگاه‌های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی، نهادهای عمومی دولتی و غیر دولتی ضمن تماس فوری با مسئولان همطراز در استان‌های سیل زده و اطلاع از نیازمندی‌ها بلافاصله امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات متناسب را پس از کسب هماهنگی اعزام و توان خود را در کاهش آسیب و کمک به نیازمندان به کار گیرند.

۲. جمعیت هلال احمر استان سریعاً نسبت به جمع آوری و ارسال کمک‌های مردمی در استان اقدام نماید.

یقیناً مردم شرافتمند، غیور و همیشه در صحنه استان این بار هم در این عزم ملی برای کمک به همنوعان خود حماسه‌ای خداپسندانه و انسان دوستانه رقم خواهند زد که نزد پروردگار بدون اجر نخواهد ماند.

کد خبر 4825123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha