۲۵ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۲۱

در گفتگو با مهر عنوان شد

تمام محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان بازگشایی شد

تمام محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان بازگشایی شد

زاهدان- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد خودروها در آن ها مقدور است.

عباسعلی ارجمندی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های اخیر و وقوع سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان تعدادی از محورهای اصلی و فرعی استان مسدود شده بود که با پایین آمدن سطح آب و تلاش بی وقفه نیروهای راهداری در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی بازگشایی شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان باز است و تردد انجام می‌شود، تصریح کرد: از رانندگان و مسافران عزیز خواهشمندیم تا قبل از شروع سفر از آخرین وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند و در صورت اقدام به سفر تمامی نکات احتیاطی و ایمنی را مد نظر قرار دهند.

مدیرکل بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس برآوردهای اولیه سیلاب اخیر ۶۱۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی، ۳۳۲ میلیارد تومان به زیرساخت‌های شهری و ۶ میلیارد تومان به طرح‌های آب منطقه‌ای خسارت وارد کرده و آسیب سایر بخش‌ها نیز در دست بررسی است.

وی بیان کرد: همچنین در سیلاب اخیر ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان دچار آسیب جدی شدند که نیازمند تخریب و ساخت مجدد هستند.

کد خبر 4826262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha