۲۷ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

مقابله با فتنه‌های زمان از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بود

مقابله با فتنه‌های زمان از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بود

اردبیل - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی مقابله صحیح با فتنه‌های زمان و انس گیری خالصانه با خدا بود.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: از ویژگی‌های اساسی سردار سلیمانی مقابله صحیح با فتنه‌های زمان با شناخت زمان، بصیرت لازم و انس گیری خالصانه با خدا بود.

به گفته وی شهید سلیمانی توانست با روحیه جهادی و ایثارگرایانه در مقابل فتنه‌ها ایستاده و برای اعتلای اسلام و عزت و اقتدار نظام از جان خود مایه گذارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: بسیاری از فتنه‌هایی که در سطح جهان ایجاد می‌شود با تلاش افراد مغرض با سو ء استفاده از آموزه‌های دینی به منظور آسیب زدن به دین بوده که باید با پیروی از ولایت فقیه و بصیرت و آگاهی لازم به مقابله با چنین افرادی بپردازیم.

جعفرزاده یادآور شد: چنین افرادی به مانند گروهک‌های تروریستی داعش با پوشیدن لباس حق، اعمال باطلی را انجام می‌دهند و در چنین شرایطی افراد شجاعی همچون سردار سلیمانی و همرزمانش برای مبارزه با کار باطل آنان شجاعانه وارد میدان مبارزه شده و جلوی فعالیت خرابکارانه آنان را گرفتند.

وی در ادامه به نزدیکی دهه مبارک فجر و برنامه ریزی برای گرامیداشت این ایام در اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌های دهه فجر با محوریت گام دوم انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: در ایام دهه فجر به مردمی برگزار شدن برنامه‌های این روز نیز توجه جدی خواهد شد تا در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی و افزایش مشارکت‌ها موفق ظاهر شد.

جعفرزاده یادآور شد: ایام الله دهه فجر مشت محکمی بر دهان آمریکا و تمامی کشورهای مستکبر جهانی بوده و همواره دشمنان قسم خورده نظام از خروش ملت اسلامی بر علیه باطل در هراس هستند.

کد خبر 4827618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha