۲۸ دی ۱۳۹۸، ۹:۳۵

خداوردی در گفتگو با مهر:

تیم والیبال پیام مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارد

تیم والیبال پیام مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارد

سرمربی تیم والیبال پیام مشهد گفت: مشکلی برای حضور در لیگ نداریم و سرپرست تیم در فدراسیون حضور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران در حالی روز یکشنبه ۲۹ دی از ساعت ۱۷ پس از ۵۰ روز تعطیلی از سر گرفته خواهد شد که تیم‌های پیام خراسان و شهروند اراک به علت عدم پرداخت بدهی خود به فدراسیون در مهلت مقرر و بی‌توجهی به اخطار کتبی، برگزار نخواهد شد.

اکبر خداوردی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بدهی تیم پیام و امکان عدم حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: سرپرست تیم در فدراسیون حضور دارد تا این مشکل را حل کند. ای کاش از ۱۰ سال پیش به فکر حل مشکلات بدهی تیم‌ها بودند و در کنار بدهی خود فدراسیون، بدهی بازیکنان نیز مطالبه می‌شد. نظم و انضباط باید در کنار هم باشد تا لیگ خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم پیام مشهد ادامه داد: از اینکه فدراسیون والیبال استارت مطالبه بدهی‌ها را زده است خوب است و امیدوارم برای بازیکنان نیز همینگونه باشد. تیم پیام نیز باید حق و حقوق همه را بدهد و بحثی در آن نیست.

وی درباره تعطیلی ۵۰ روزه و شروع مجدد مسابقات از فردا یکشنبه گفت: از ۵۰ روز وقفه حدود ۳۵ روز تمرینات تیم تعطیل بود چرا که بازیکنان دریافتی نداشتند و پس از واریز مبلغی از سوی باشگاه تمرینات را آغاز کردیم. ۵ بازیکن از تیم جدا شدند، دو بازیکن از مریوان و کاله به خدمت گرفته‌ایم و در حال حاضر بازیکنان جوان و بومی در اختیار داریم.

خداوردی تاکید کرد: امیدوارم با این جوانان در مسابقات لیگ بتوانیم متناسب با بضاعتمان نماینده خوبی برای مشهد باشیم و تیم را در لیگ حفظ کنیم. ان شاالله در سال‌های آینده نیز تیم پابرجا باشد. به هر حال مشهد استان بزرگ و والیبال خیزی است. یک سری مسائل مدیریتی و مالی مشکلاتی برای تیم به وجود آورد که امیدوارم در ادامه حل شود. جزئی از باشگاه هستیم و تا زمانیکه حق و حقوقمان را بدهند در خدمت تیم هستیم.

کد خبر 4828122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha