۲۸ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۵۲

ملکی خبر داد

فعالیت آتش‌نشانان در۳محور اصلی بندر کنارک/تخلیه آب، خانه به خانه

فعالیت آتش‌نشانان در۳محور اصلی بندر کنارک/تخلیه آب، خانه به خانه

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: عملیات نیروهای آتش نشانی تهران در بندر کنارک به فاز جدیدی رسیده و نیروها علاوه بر سه محور اصلی خانه به خانه در حال تخلیه آب و امداد رسانی به شهروندان هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به حضور پرسنل این سازمان در کنارک گفت: عملیات نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به فاز جدیدی رسیده و نیروها علاوه بر سه محور اصلی خانه به خانه در حال تخلیه آب و امداد رسانی به شهروندان در کنارک هستند.

جلال ملکی با اشاره به حضور تیم عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در بندر کنارک اظهار کرد: جلسه ستاد بحران و هماهنگی با حضور فرماندار و شهردار بندر کنارک و فرمانده تیم عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در محل ماموریت برگزار شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده میان تیم عملیاتی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران و فرماندار و شهردار بندر کنارک، سه محور برای انجام عملیات آتش نشانی معرفی شده و اقدامات مربوط به تخلیه آب با سه دستگاه پمپ سنگین سیلابی و پنج دستگاه پمپ نیمه سنگین و تعدادی پمپ سبک عملیاتی شده است. انتظار می‌رود با تلاش پرسنل در چند روز آینده وضعیت این مناطق به حالت عادی بازگردد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به بازدید معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان و دیگر مسئولان استان از محل عملیات نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: عملیات نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به فاز جدیدی رسیده و نیروها علاوه بر سه محور اصلی، خانه به خانه در حال تخلیه آب و امداد رسانی به شهروندان در کنارک هستند.

کد خبر 4828830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha