۱ بهمن ۱۳۹۸، ۹:۳۵

استاندار سیستان و بلوچستان:

توسعه دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان یک نیاز ضروری است

توسعه دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان یک نیاز ضروری است

چابهار - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توسعه دانشگاه فرهنگیان، نیاز ضروری و مهم حال حاضر دستگاه تعلیم و تربیت این استان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدعلی موهبتی در جلسه شورای آموزش و پرورش مناطق سیل زده در چابهار گفت: برای تربیت و پرورش معلمانی کارآمد و توانمند، توسعه دانشگاه فرهنگیان، نیاز ضروری و مهم حال حاضر دستگاه تعلیم و تربیت استان سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: جمعیت دانش آموزی سیستان و بلوچستان برابر جمعیت دانش آموزی چندین استان کشور است و این درحالی است که از لحاظ نیروی انسانی با کمبود شدید مواجه است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: ظرفیت‌های خوب و چشمگیر مؤسسات خیریه و حضور ارزشمند خیرین نیک اندیش کمک شایانی به کاهش مشکلات بخصوص در بحث فضای آموزشی در این استان کرده است.

وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان نیازمند تخصیص بودجه ۱۰۰ درصدی است و اگر این امر محقق شود تا حدودی عقب ماندگی تاریخی و دیرینه ای که در حوزه‌های مختلف وجود دارد برطرف خواهد شد.

موهبتی افزود: سیستان و بلوچستان با بحران سیل اخیر شرایط سخت‌تری پیدا کرده و مردمان صبور و رنجدیده آن با این مشکلات درگیر هستند و رفع این معضلات مشمول زمان خواهد بود.

کد خبر 4831142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha