۱ بهمن ۱۳۹۸، ۹:۵۸

از اول بهمن‌ماه؛

طرح ملی و ورزشی «فجر تا نوروز» در استان سمنان اجرا می‌شود

طرح ملی و ورزشی «فجر تا نوروز» در استان سمنان اجرا می‌شود

سمنان – مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: طرح ملی ورزشی «فجر تا نوروز» از اول بهمن‌ماه سال جاری تا ۲۰ فروردین‌ماه سال آینده هم‌زمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی جانعلی صبح سه‌شنبه در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به میزبانی سالن جلسات این اداره ضمن بیان اینکه طرح ملی ورزشی «فجر تا نوروز» از اول بهمن‌ماه در سراسر استان اجرا می‌شود، اظهار داشت: این طرح باهدف توسعه ورزش‌های همگانی در سه مرحله اجرایی می‌شود و تا ۲۰ فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی بابیان اینکه سلامت و نشاط عمومی جامعه ازجمله مهم‌ترین سیاست‌هایی است که در برنامه‌های ورزشی این استان دنبال می‌شود، تصریح کرد: توسعه ورزش‌های همگانی نقش مؤثری در ارتقا ورزش قهرمانی ایفا می‌کند.

حضور و مشارکت گسترده مردم در طرح ورزشی فجر تا نوروز

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به اینکه در قالب اجرای این طرح برنامه‌های متنوع و جذاب ورزشی در شهرستان‌های استان طراحی‌شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود بالغ بر نیمی از جمعیت شهرستان‌ها در آن مشارکت کنند.

جانعلی حضور گسترده مردم در فعالیت‌های ورزشی را از دیگر اولویت‌های مهم این نهاد برشمرد و گفت: این طرح در دو بخش مشارکت جمعی و جشنواره نشاط خانوادگی برنامه‌ریزی‌شده است و مشارکت عمومی و همگانی مردم در رشته‌های مختلف ورزشی از دیگر اولویت‌های مهم این طرح است.

وی از برگزاری مسابقات ورزشی نظیر پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، کوه‌نوردی، دو همگانی، ورزش‌های تفریحی و ایستگاه‌های ورزشی در جشنواره‌ها ازجمله برنامه‌های در نظر گرفته برای این طرح خبر داد و یادآور شد: این برنامه‌ها توسط ادارات ورزش و جوانان هر شهرستان طبق جدول زمان‌بندی تعیین‌شده در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته به‌ویژه روزهای تعطیل تا ۲۰ فروردین‌ماه ۹۹ برگزار می‌شود.

کد خبر 4831167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha