۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۱۸

همایش مادرانه در شهرستان البرز برگزار شد

همایش مادرانه در شهرستان البرز برگزار شد

قزوین- در راستای ترویج فرهنگ فاطمی همایش مادرانه با حضور جمع زیادی از بانوان و هیئت‌های مذهبی در شهر الوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در راستای ترویج فرهنگ فاطمی و تقویت جایگاه بانوان در تبلیغ امور فرهنگی همایش مادرانه روز شنبه با حضور جمع زیادی از بانوان و خانواده‌ها و هیئت‌های مذهبی در سالن حیدریون شهر الوند برگزار شد.

حجت الاسلام سید جلال حسینی مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز در این مراسم اظهار داشت: تاکید مقام معظم رهبری بر تقویت بنیان خانواده و جلوگیری از متلاشی شدن آ «با پدیده‌هایی چون طلاق، افزایش سن ازدواج و ضرورت کاهش آن، ضرورت ایجاد آرامش در فضای داخل خانواده و ممانعت از ظلم و ستم به بانوان و پیامدهای کاهش فرزند آوری باید این توصیه‌ها را جدی بگیریم.

وی بیان کرد: با برگزاری جلسات آموزشی و برنامه‌های مختلف در عرصه‌های فرهنگی و اخلاقی وجود واقعیت‌های جامعه نشان می‌دهد یک جای کار اشکال دارد که با شناسایی این روزنه‌ها لازم است برای اصلاح روش‌ها اقدام کنیم.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز یادآور شد: وضعیت فرزند آوری نگران کننده است و با این روند تا ۳۰ سال دیگر با یک جامعه پیر مواجه خواهیم شد که ما را با چالش‌های جدی مواجه خواهد کرد که باید توصیه‌های رهبری را جدی بگیریم و از امروز برای آن تدبیر کنیم.

حجت الاسلم حسینی افزود: نقش بانوان در تربیت خانواده و فرزندان و انتقال پیام‌های فرهنگی بی بدیل است و باید از این ظرفیت برای اجرای منویات مقام معظم رهبری استفاده کنیم و فعالیت‌های مدونی را عملیاتی کنیم.

وی گفت: با اقدام و عمل به موقع در امور فرهنگی و عمل به توصیه‌های دینی می‌توان چالش‌های امروز را حل کرد و چشم انداز روشنی را برای آینده ترسیم کرد.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده‌های شهدا تجلیل شد.

کد خبر 4834294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha