۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۲۴

معاون استاندار مازندران:

۱۳۴ اسکله تفریحی در مازندران احداث می شود

۱۳۴ اسکله تفریحی در مازندران احداث می شود

ساری - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با کلیات ساخت ۱۳۴ اسکله تفریحی در سواحل استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رازجویان از موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با کلیات طرح ساخت ۱۳۴ اسکله تفریحی در سواحل مازندران خبر داد و گفت؛ با پیگیری‌های استاندار و همکاری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری این مهم اتفاق افتاد که انتظار می‌رود متولیان امور نسبت به این اتفاق نگاه ویژه ای داشته باشند تا هدف گذاری صورت گرفته به سرانجام برسد.

وی افزود؛ سرمایه گذاران برای اجرایی شدن این مهم می‌بایست در کف و سطح دریا با استخراج نقشه توپوگرافی نسبت به احداث اسکله اقدام کنند.

رازجویان با بیان اینکه هزینه‌های راه اندازی اسکله برعهده متقاضیان است و با سرمایه خودشانباید به سرانجام برسانند، گفت: انعقاد قرارداد با متقاضیان نیز منوط به اخذ موافقت اصولی در حوزه گردشگری و گردشگری دریایی است.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: در اجرای این طرح مقرر شد قراردادها ۱۰ ساله باشد تا برای سرمایه گذاران توجیه اقتصادی داشته باشد چرا که طولانی بودن قراردادهای سالم سازی دریا منجر به افزایش درآمد پایدار می‌شود.

کد خبر 4834314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha