۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷

ترکاشوند در گفتگو با مهر:

چیزی را از دست نداده‌ایم/ حرکت «یلی» را نپسندیدم

چیزی را از دست نداده‌ایم/ حرکت «یلی» را نپسندیدم

سرمربی تیم والیبال پیکان در آستانه بازی مقابل شهرداری ارومیه گفت: برای پیروزی انگیزه کافی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران فردا یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته را برگزار خواهند کرد.

محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بازی پیکان مقابل شهرداری ارومیه گفت: شهرداری ارومیه نسبت به نیم فصل نخست تغییرات بسیار داشته، ملی پوشان زیادی در اختیار دارد و در کل تیم خوبی است. دو بازی گذشته خود را پیروز شده اما ما نیز به اینجا آمده ایم تا یک بازی خوب مقابل آنان داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال پیکان گفت: پوریا یلی پشت خط زن کلیدی تیم را به دلیل محرومیت از دست دادیم. تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و انگیزه کافی برای پیروزی در این دیدار داریم. با توجه به اینکه دو بازی گذشته خود را واگذار کرده ایم، کار سختی در پیش داریم اما پیروزی مقابل شهرداری ارومیه دور از دسترس نیست.

وی در ادامه درباره دو باخت تیمش اظهار داشت: پس از وقفه ۵۰ روزه بازیکنان ما چه در رده‌های بزرگسالان و جوانان در اختیار تیم‌های ملی بودند. بازیکنان نوجوانمان نیز در مسابقات کشوری حضور داشتند به همین دلیل نتوانستیم تمرینات گروهی خوبی را پشت سر بگذاریم. تیم کمی ناهماهنگ بود. پیش از بازی مقابل کاله فقط ۱-۲ جلسه تمرین به همراه ملی پوشان برگزار کردیم. دو باختی که مقابل تیم‌های ورامین و کاله به دست آوردیم با نتایج سه بر دو بود. ناامید نیستیم و چیزی را از دست ندادیم. از این باخت‌ها به عنوان تجربه برای بازی‌های پیشرو استفاده می‌کنیم.

ترکاشوند درباره محرومیت یلی نیز تصریح کرد: به هر حال زمانی که در ست چهارم بازی به بازیکن فحاشی ناموسی می‌کنند، بازیکن نمی‌تواند خود را کنترل کند. او پس از بازی و باخت حرکتی انجام داد که ما نیز نمی‌پسندیدیم. کمیته انضباطی، یلی را محروم کرد و مطمئن باشید که ما نیز با او برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 4834473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha