۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۱۵

ارشد نظامی آجا و فرماندهی تیپ ۲۳۰ گرگان:

برنامه ای برای خروج پادگان نداریم/ اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم

برنامه ای برای خروج پادگان نداریم/ اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم

گرگان- ارشد نظامی آجا و فرماندهی تیپ ۲۳۰ گرگان گفت: در حال حاضر برنامه ای برای خروج پادگان ۲۳۰ گرگان نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ سعید عسگری صبح سه شنبه در نشست خبری دهه فجر گلستان اظهارکرد: برنامه هایی ویژه دهه فجر در کارگروه نیروهای مسلح دیده شده که شامل رژه موتورسواران، اعزام تیم های پزشکی سیار به مناطق محروم، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن و مسابقات قرآنی است.

وی افزود: همچنین بازدید از کارکنان بستری در بیمارستان ها را خواهیم داشت و در ۱۹ بهمن که همزمان با سالروز نیروی هوایی ارتش بوده، برنامه های خاصی در نظر گرفته شده است.

عسگری ادامه داد: بزرگداشت عملیات والفجر هشت، دیدار با خانواده شهدای اهل سنت و شرکت در ۲۲ یهمن که مانور انسانی و نشان اقتدار و تجلی نظام است از دیگر برنامه ها است.

وی بیان کرد: همایش و برنامه ای ویژه سردار سلیمانی خواهیم داشت و در آن مدیریت جنگ و شخصیت ایشان تشریح می شود.

عسگری با بیان این که لشکر ۳۰ گرگان چند ما پیش به بیرجند منتقل شده است، اضافه کرد: کار ارتش همگام با سایر نیروهای مسلح بوده و جدای از سایر نیروها نیست.

وی در خصوص انتقال پادگان توضیح داد که طبق آمایش سرزمینی در سراسر کشور انتقال پادگان ها از داخل شهرها در دستورکار قرار گرفت و برای انتقال تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی نزاجا نامه نگاری و مکاتباتی شده اما در حال حاضر برنامه ای برای خروج پادگان نداریم.

عسگری گفت: در این امر فاکتورهایی چون امنیت پادگان و فاصله تا مراکز حساس شهری باید در نظر گرفته شود.

وی در خصوص مهارت آموزی سربازان هم گفت: قرارگاه مهارت آموزی در ستاد نیروهای مسلح تشکیل شده و تفاهمنامه هایی با فنی و حرفه ای، جهاد دانشگاهی، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی و غیره داریم و آموزش هایی چون پرورش قارچ، باغبانی، میوه های گلخانه ای و غیره در دستورکار است.

کد خبر 4838218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha