۸ بهمن ۱۳۹۸، ۲۳:۴۱

عضو شورای شهر اهواز:

حدود ۶ ماه از مطالبه‌های کارگران شهرداری اهواز پرداخت نشده است

حدود ۶ ماه از مطالبه‌های کارگران شهرداری اهواز پرداخت نشده است

اهواز- عضو شورای شهر اهواز گفت: حدود ۶ ماه از مطالبه‌های کارگران شهرداری اهواز پرداخت نشده و باید برای حل این مشکل چاره‌ای اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ایزدی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه علنی شورای شهر اهواز اظهار کرد: برخی کارگران به شورا می‌آمدند و ادعای مطالبه‌های خود را می‌کردند.

عضو شورای شهر اهواز افزود: حدود ۶ ماه از مطالبه‌های آنها و ۶ ماه از حقوقشان نیز پرداخت نشده است؛ این ۶ ماه بابت سال‌های ۹۵ و ۹۴ بوده است؛ یعنی بابت اینکه شورای پنجم شروع به کار کرده هر ماه حقوق پرداخت کرده است.

ایزدی بیان کرد: به رغم اینکه امسال ۳۸ درصد افزایش حقوق داشتیم اما باز هم از ۹۰۰ میلیون تومان ماهانه به یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان پرداخت شده اما پیمانکار حدود ۶ ماه را طلب کار است و کارگران هم نیز ۶ ماه است که حقوق نگرفته‌اند.

وی ادامه داد: متأسفانه با این شرایط به دلیل ساخت‌وساز نبودن و درآمدی که شهرداری دارد طی دو، سه سال گذشته متأسفانه مطالبات پیمانکار و به تبع آن کارگران پرداخت نشده است.

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: به علت درآمد کم شهرداری که دارد آن ساخت و سازهایی که متأسفانه کاهش یافته است، شهرداری نمی‌تواند بدهی‌های گذشته را پرداخت کند.

وی در پایان گفت: کارگر اگر روزی نتواند نانی بگیرد و به خانه ببرد، جواب زن و بچه خود را چه باید بدهد؟ باید برای حل این مشکل چاره‌ای اندیشیده شود؛ اکنون پنج روز است در محله‌های منطقه یک نظافت صورت نگرفته و با وضعیت بدی روبه‌رو هستیم و مناطق دیگر هم کارگرها اعتصاب کردند و باید برای این امر چاره‌ای اندیشیده شود.

کد خبر 4839047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha