۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۱۶

رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران:

ولایت فقیه کلیدی ترین رکن نظام جمهوری اسلامی است

ولایت فقیه کلیدی ترین رکن نظام جمهوری اسلامی است

کلارآباد - رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران از ولایت مطلقه فقیه به عنوان محوری ترین و کلیدی ترین رکن نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسمعیل حسینی مازندرانی پیش ازظهر پنجشنبه در یادواره پنج شهید روستای سلمان ده کلارآباد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دلیل داشتن ماهیت اسلامی، انقلابی و مردمی، یکی از مهمترین رخدادهای قرن حاضر محسوب می‌شود، افزود: از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی برخورداری از پایگاه و جایگاه اسلام و فقدان تقید فکری نسبت به دو اردوگاه شرق و غرب و مکاتب آنها بوده است.

حسینی مازندرانی افزود: ولایت مطلقه فقیه محوری ترین و کلیدی ترین رکن نظام جمهوری اسلامی است و تاکنون کارآمدی خود را در حل مشکلات داخلی و خارجی به خوبی نشان داده است.

رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران، به حماسه آفرینی ملت ایران درهشت سال دفاع مقدس اشاره واضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس ملت بزرگ ایران در برابر تجاوز رژیم بعثی عراق بر سرزمین مقدس ایران مقطعی بزرگ، حساس و فراموش نشدنی از تاریخ ما را رقم زده است، دورانی که آیندگان نیز آن رشادت و مقاومت جوانان این سرزمین را به دیده اهمیت و احترام خواهند نگریست.

وی افزود: دفاع مقدس مشحون از درس‌ها، تجربه‌ها و آزمون‌های گوناگون در زمینه‌های دفاعی، نظامی، فرهنگی، اجتماعی وسیاسی بوده است، به ویژه آنکه به دلیل اتحاد جبهه کفر و استکبار جهانی با رژیم متجاوز عراق علیه ایران و تجهیز متجاوز به انواع سلاح‌های پیشرفته، ابعاد وسیع دفاع مقدس، حکایات بزرگی را در خودش بارور و عرضه کرده است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در بخش دیگری از سخنان خود به پیامد تحمیلی و منفی جنگ و تجاوز عراق بر سرزمین مظلوم ایران اشاره و اضافه کرد: از پیامد تحمیلی و منفی جنگ و تجاوز عراق بر سرزمین مظلوم ایران، شهادت شمار زیادی از مردان وزنان و کودکان و جوانان بیگناه مان بود، گناهی که هیچگاه داغ آن ازملت ما زدوده نخواهد شد.

کد خبر 4839724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha