۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۴۲

امداد موبایل مرجع خرید شارژر موبایل

امداد موبایل مرجع خرید شارژر موبایل

امداد موبایل با گارانتی اصالت کالا و تضمین بهترین قیمت در بازار لوازم جانبی و من جمله شارژر موبایل های هوشمند را در اختیار شما قرار می دهد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همیشه پس از مفقود شدن یا شکستن شارژر موبایل یکی از دغدغه‌های ما خرید نسخه‌های اصلی آن از بازار است، در صورتی که امروزه نسخه‌های کپی از انواع شارژرها و لوازم جانبی در بازار وجود دارد و این که شما بخواهید دوباره مدل اصلی را خریداری کنید یک مشکل و چالش بزرگ است.

در این عنوان قصد معرفی یک مرجع و بزرگ به نام امداد موبایل emdadmobile.net را به شما عزیزان داریم. مسئله مهم در مورد خرید اینترنتی بررسی چند فاکتور اساسی است، نخست این که کالای اورجینال تحویل شما شود، یعنی در قبال مبلغی که پرداخت می‌کنید نهایت کیفیت و تضمین اصالت اجناس وجود داشته باشد. ضمن این که قیمت خرید نیز مهم است.

بیشتر ما قبل از هر کاری قیمت را بررسی می‌کنیم، امداد موبایل با گارانتی اصالت کالا و تضمین بهترین قیمت در بازار لوازم جانبی و من جمله شارژر موبایل‌های هوشمند را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با ورود به پرتال و وبگاه رسمی emdadmobile.net می‌توانید در دسته بندی تمامی مدل‌های موجود در بازار را بررسی کرده و در نهایت با بررسی کامل خرید خود را انجام دهید.

خرید شارژر هواوی از امداد موبایل

شرکت هواوی، یک برند چینی که در طول چند سال فعالیت خود توانسته اعتماد مشتریان را جلب کند و در واقع اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند را دارید این برند جز سه مورد برتر است. می‌توانید لوازم جانبی مدل‌های مختلف و همینطور شارژر هواوی را به آسانی از امداد موبایل خریداری نمائید.

محصولات شارژر هواوی در امداد موبایل

کابل‌های اصلی تایپ سی، مدل‌های میکرو یو اس بی و همینطور فست شارژ و کوییک شارژ را با قیمت عالی خریداری نمائید. در صورتی که مدل خاصی مد نظرتان است در بخش پشتیبانی و چت آنلاین با تیم مدیریت و فروش در میان بگذارید. آن‌ها در اسرع وقت کالای مورد نظر را (در صورت در دسترس بودن) موجود خواهند کرد.

می‌توانید شارژر انواع سری‌ها از جمله P، میت و… را با گارانتی و مهلت تست هفت روزه سفارش دهید.

نماد اعتماد الکترونیکی پایگاه‌های اینترنتی نیز ضامن خرید مطمئن شما عزیزان خواهد بود.

انواع شارژر و کابل شارژ آیفون در امداد موبایل

اپل نیز نام معتبر دیگری است که سالهاست در بازار ایران فعالیت می‌کند. این شرکت مدل‌های متنوعی را راهی بازار کرده است و همیشه به دلیل مسائلی مانند تحریم و عدم ورود لوازم جانبی و قطعات، یک دغدغه مهم برای مردم خرید نسخه‌های اصلی لوازم جانبی این گوشی‌ها است.

اگر صاحب هر مدلی از آیفون هستید، می‌توانید شارژر آن را نیز در سایت امداد موبایل سفارش دهید. کابل شارژر Lightning، پک کامل شارژر موبایل‌های ایفون ۱۰، اس ای، شارژرهای فندکی و همینطور تبدیل‌های OTG را با بهترین قیمت و گارانتی بازپس گرفتن کالا همین حالا به راحتی سفارش دهید، امکان پرداخت آنلاین از طریق کارت‌های اعتباری عضو شبکه شتاب و درگاه پرداخت معتبر مورد تأیید بانک مرکزی وجود دارد.

خرید شارژر آیفون در انواع مدل‌ها

ضمن این که تمامی کالاها بلافاصله پس از سفارش از طریق پست به هر نقطه از کشور ارسال می‌گردند.

همچنین به غیر از این دو برند گوشی، شما می‌توانید شارژر، کابل شارژر و آداپتور سامسونگ را نیز از emdadmobile.net خریداری کنید.

لیست قیمت شارژر سامسونگ

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4840757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha