۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۰۵

فرماندار فردوس:

زنگ انقلاب زنگ مقاومت، پیشرفت، هوشیاری و اتحاد است

زنگ انقلاب زنگ مقاومت، پیشرفت، هوشیاری و اتحاد است

فردوس-فرماندار فردوس گفت: زنگ انقلاب در حقیقت زنگ مقاومت، ایستادگی، پیشرفت، هوشیاری و اتحاد است.

به گزارش خبرنگار مهر، در اولین ساعات سالروز ورود حضرت امام به ایران اسلامی، مسئولان اجرایی و امام جمعه باغشهر اسلامیه و فرماندار شهرستان فردوس با حضور در دفتر امام جمعه فردوس با تبریک دهه مبارک فجر بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی بیعت و بر ادامه راه شهدا و عمل به فرمایشات ولی امر مسلمین تاکید کردند.

در این مراسم فرماندار فردوس با بیان اینکه همه باید قدردان این نظام و عزتی که در سایه جانفشانی رزمندگان و شهدا نصیب این کشور شده باشیم افزود: امروز ما به عنوان خادمان مردم فردوس اینجا جمع شده ایم که بار دیگر بر ادامه راه نورانی امام راحل، سیره شهدا و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری تاکید کنیم.

حسن میرزایی ۴۱ سال ایستادگی و مقاومت در برابر انواع توطئه‌های دشمنان را مرهون خون شهدا و حضور پر رنگ مردم در صحنه دانست و بر استمرار این مسیر نورانی تا سپردن پرچم اسلام به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان تاکید کرد.

امام جمعه فردوس نیز با تبریک ایام الله دهه فجر تصریح کرد: بفرموده امام راحل تا مادامی که پشتیبان ولایت فقیه باشیم به کشور آسیبی نخواهد رسید.

حجت الاسلام محمد رضا بابایی خاطرنشان کرد: مدیران جامعه اسلامی باید خود را خادم مردم دانسته و خدمت به چنین مردم قدردانی را موهبتی الهی بشمارند.

بر اساس این گزارش در ادامه برنامه‌های امروز، امام جمعه، فرماندار و مدیران اجرایی به همراه خاندان معظم شهدا و مردم با حضور در میدان پانزده خرداد در سالروز لحظه ورود امام راحل به میهن تمثال بنیان گذار انقلاب اسلامی را گلباران و بر ادامه راه ایشان تاکید کردند.

همچنین رژه موتوری بسیجیان نیز با نظم خاصی برگزار و مسئولان شهرستان فردوس با حضور در هنرستان شهید باهنر در هفتمین یادواره همکلاسی آسمانی شرکت کردند.

در این مراسم حجت الاسلام محمد رضا بابایی امام جمعه فردوس جوانان را مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: عمل به فرمایشات رهبری به معنی بیمه این نظام اسلامی از شر توطئه‌های دشمنان است.

حسن میرزایی فرماندار فردوس نیز پس از نواختن زنگ انقلاب در این مراسم گفت: زنگ انقلاب در حقیقت زنگ مقاومت، ایستادگی، پیشرفت، هوشیاری و اتحاد است.

در ادامه مراسم‌های اولین روز از دهه مبارکه فجر فرماندار، امام جمعه و مدیران اجرایی با حضور در دفتر امام جمعه بخش اسلامیه بار دیگر با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

کد خبر 4841021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha