۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۵۲

مدیر خدمات درمانی تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

هزینه هزار میلیاردی تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی در بخش درمان

هزینه هزار میلیاردی تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی در بخش درمان

تبریز- مدیر خدمات درمانی تأمین اجتماعی آذربایجان‌شرقی از هزینه هزار میلیاردی این سازمان در طول ۱۰ ماهه سال جاری در بخش درمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال‌ الدین نیکنامی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: برای ۲۲ بهمن قصد داشتیم سه مرکز درمانی در ملکان، عجب شیر و هشترود افتتاح کنیم که با توجه به آماده نبودن برخی جزئیات، مراکز تا این زمان آماده نبوده اما حداکثر تا یک ماه آماده افتتاح خواهند بود.

وی ادامه داد: سال گذشته حدود هزار میلیارد تومان برای درمان مستقیم و غیرمستقیم هزینه شده بود که امسال در طول ۱۰ ماه این مبلغ را هزینه کرده ایم که پیش بینی می‌شود این مبلغ تا پایان سال جاری به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برسد.

نیکنامی در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی در تبریز نیز گفت: مساله مکان در تأمین اجتماعی به یک کابوس تبدیل شده است که حتی به تازگی در بستان آباد زمینی را به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کردیم که شهرداری هم اکنون در خصوص آن ادعای مالکیت کرده است.

عدم همکاری مقامات استانی و شهری در ساخت بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی

وی ادامه داد: در اثر عدم همکاری مقامات استانی و شهری، همچنان در بحث تأمین زمین این بیمارستان مشکلاتی داریم که ارگان‌های مختلف شهری نه تنها در این خصوص همکاری نمی‌کنند بلکه انتقام هم می‌گیرند.

مدیرکل خدمات درمانی تأمین اجتماعی استان در خصوص میزان بدهی‌های این سازمان گفت: تأمین اجتماعی به اندازه یک دهم طلب‌های خود، بدهی دارد که اگر دولت این بدهی‌ها را پرداخت کند ما نیز بدهی خود را پرداخت خواهیم کرد.

وی افزود: هم اکنون ۲۵۰ میلیارد تومان بدهی به وزارت بهداشت داشتیم که ۱۵۰ میلیارد آن در چند ماه گذشته تسویه شد که به دنبال آن بدهی سازمان در سال ۹۷ به طور کامل پرداخت شده و تنها بدهی شش ماهه اول سال جاری مانده است.

کد خبر 4841590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha