۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۲۲:۴۴

فرماندار شهریار:

استقرار فرمانداری ویژه شهریار در دستور کار دولت قرار دارد

استقرار فرمانداری ویژه شهریار در دستور کار دولت قرار دارد

شهریار- فرماندار شهریار گفت: معاون اول رییس جمهور در سفر خود به شهریار قول ایجاد فرمانداری ویژه شهریار را داده بود، که این موضوع در حال پی گیری است.

به گزارش خبرنگار مهر، نورالله طاهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد فرمانداری ویژه به همراه خود ارتقای چارت سازمانی ادارات را به همراه دارد و با این وجود می‌توانیم از خدمات و امکانات کشور بیشتر بهره ببریم و شهرستان از حالت شهرستانی بیرون آورده و به سمت استانداردهای خدماتی به نسبت جمعیت را پیش رو داشته باشیم.

وی از روند رشد خوب شهرک صنعتی شهریار نیز خبر داد و گفت: شهرک صنعتی ابتدا ۵۰۰ هکتار بود و ۲ هکتار نیز به آن اضافه شد و مسیرهای دسترسی و آب برق گاز و تلفن انجام شده و با قوت خوبی پیش می‌رود.

فرماندار شهریار خاطر نشان کرد: پل سه راه شهریار که مطالبه ۲۰ ساله مردم بود اجرایی شد و پیمانکار مشغول به کار شده است و در بحث ارزش افزوده روستاها خوشبختانه در روستاهای شهرستان شهریار کارهای خوبی انجام گرفته چه در حوزه‌های عمرانی جدول گذاری سوله و مسائل آموزشی و در همه ی فضاها در روستاها خدمات ارائه شده است که همگی از محل ارزش افزوده بوده است.

طاهری در ادامه به آب شرب شهرستان شهریار اشاره داشت و افزود: شهریار از ۵ نقطه به آب‌های سطحی وصل می‌شود تا بتوانیم از آب‌های سطحی سد کرج و طالقان بهره کافی را ببریم و این موضوع تبدیل به یک پروژه شده است که به یک آیتم بودجه‌ای در سازمان مدیریت و برنامه ریزی تعریف شده و بالاخره کار انجام می‌شود و پروژه مصوبی است که آب کشاورزی مورد نیاز شهرستان نیز تأمین خواهد شد.

وی به بحث وضعیت مراکز گلخانه‌ای هم اشاره کرد و افزود: گلخانه‌های شهریار ۱۵ هکتار بود که جداگانه امسال ۲۰ هکتار گلخانه داشتیم که به ۵۰ هکتار نیز خواهد رسید و در دستور کار جدی است و صرفه جویی آب و استفاده از شبکه تحت فشار برای آبیاری قطره‌ای در دستور کار است و نزدیک به ۲۵۰۰
هکتار کار انجام می‌دهند ویکی از کارهای بسیار مهم شهرستان است.

کد خبر 4841706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
      0 0
      پس مترو تهران به شهریار چه شد ؟!