۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۴۳

تشریح آخرین اقدمات انجام شده برای واگذاری سرخابی‌ها

تشریح آخرین اقدمات انجام شده برای واگذاری سرخابی‌ها

مسئول پیگیری واگذاری استقلال و پرسپولیس در وزارت ورزش، آخرین اقدامات انجام شده در این زمینه را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، جمشید تقی زاده گفت: گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال و پرسپولیس در حال نهایی شدن است و بعد از هماهنگی‌های لازم روز برگزاری مجمع عمومی به طور فوق العاده بزودی اعلام می‌شود.

معاون وزیر ورزش افزود: البته با وجود مصوبات قبلی دو شرکت استقلال و پرسپولیس هنوز برای تشکیل کمیته حسابرسی اقدامی نشده است و براساس مصوبه جدید هیأت مدیره دو باشگاه، آقای رسول پناه از پرسپولیس و کامران منزوی از استقلال به عنوان عضو مالی به این کمیته برای امور حسابرسی معرفی شده اند.

وی تصریح کرد: نکته دیگر در زمینه دارایی‌های دو باشگاه، ساختمان مرکزی آنهاست که با مصوبه جدید کمیته واگذاری مقرر شد فدراسیون فوتبال نسبت به انتقال قطعی ساختمان‌های مرکزی متعلق به دوباشگاه استقلال و پرسپولیس اقدام کند.

مسئول پیگیری واگذاری دوباشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: البته خبر خوب اینکه کمپ مرحوم حجازی و مستندات احراز مالکیت شرکت فرهنگی ورزشی استقلال در اختیار اداره کل حقوقی و املاک قرار گرفته و انشاالله طی تشریفات قانونی و بررسی مستندات اقدامات لازم در این مورد صورت گیرد.

کد خبر 4843016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha