۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۵۰

در دهه فجر امسال؛

۳ خانه عالم در استان بوشهر افتتاح می‌شود

۳ خانه عالم در استان بوشهر افتتاح می‌شود

بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از افتتاح سه خانه عالم استان بوشهر در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی شامگاه دوشنبه در نشست با مسئولین اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: مراسم محوری ایام‌الله دهه مبارک فجر در ۵۰ مسجد منتخب استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با تبریک دهه فجر و تشریح ویژه‌برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: سه خانه عالم در شهرستان‌های دیر، تنگستان و عسلویه افتتاح خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخشی از سخنان خود تصریح کرد: برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی توسط هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی، تبلیغی، حضور مداحان در برنامه‌های دینی و انقلابی این ایام، برگزاری برنامه‌های ویژه با حضور امامان محله و امامان روستا در نقاط مختلف استان و همچنین برگزاری برنامه با مشارکت پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی از دیگر برنامه‌های در دست اجرای تبلیغات اسلامی استان به شمار می‌آیند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی ابراز داشت: ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت این سردار دلاور اسلام و تبیین نقش ارزشمند ایشان در تحکیم محور مقاومت و همچنین ادامه راه سردار سلیمانی تا اربعین شهادت این سردار رشید اسلام تداوم خواهد داشت.

سروستانی بر لزوم تبیین نحوه شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل جوان تأکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی مبتنی بر تعالیم اسلامی برگرفته از قرآن کریم و اهل‌بیت عصمت و طهارت است و منشأ خدمات و برکات زیادی برای جامعه اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان انقلاب با تمام توان درصدد جلوگیری از توسعه و پیشرفت این نهضت عظیم جهانی هستند و از همین رو بیان دستاوردها و موفقیت‌های عظیم انقلاب اسلامی، روشنگری در برابر توطئه‌های استکبار جهانی و همچنین تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری نقش مهمی در تحکیم و بالندگی انقلاب اسلامی دارد.

سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح اقدامات این مجموعه در ایام‌الله دهه فجر گفت: برگزاری جشنواره ضحی با موضوع تولیدات مذهبی در رسانه‌های مجازی و تقدیر از برگزیدگان آن، همایش پاسداشت سردار مقاومت، اعزام ۵۳۰ مبلغ و مبلغه به محافل و مجالس ایام‌الله دهه مبارک فجر از برنامه‌های ویژه دهه مبارک فجر امسال تبلیغات اسلامی محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: کارگاه آموزشی مدیران تشکل‌های قرآن و عترت با حضور آقای بهبودی، مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن کشور در مرکز قرآنی امام حسن مجتبی (ع) نظر آقا دشتستان از دیگر برنامه‌های ویژه دهه مبارک فجر امسال تبلیغات اسلامی محسوب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: گردهمایی قرآنیان استان بوشهر با حضور قاریان برجسته استان، برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی با حضور معلمان و مشاوران آموزش‌وپرورش و بهزیستی، حضور کاروان قرآنی اعزامی از استان فارس با حضور قاریان و اساتید برجسته استان فارس در شهرستان‌های استان از دیگر برنامه‌هایی هستند که در این ایام اجرا خواهند شد.

وی اضافه کرد: برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد توحید بوشهر با حضور قاریان استان و شهرستان بوشهر و محفل انس با قرآن در شهرهای بنک و کنگان از دیگر برنامه‌هایی هستند که در این ایام اجرا خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از فضای اداری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر و برگزاری همایش خانوادگی انفجار نور ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان در ایام‌الله دهه فجر از دیگر برنامه‌های در دست اقدام در دهه فجر است.

کد خبر 4843728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha