۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۲۰:۴۸

معاون استاندار اردبیل تأکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت فنی نظام مهندسی در پروژه‌های عمرانی اردبیل

لزوم استفاده از ظرفیت فنی نظام مهندسی در  پروژه‌های عمرانی اردبیل

اردبیل - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ظرفیت فنی و کارشناسی سازمان نظام مهندسی در اجرای پروژه‌های عمرانی استان اردبیل استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد قلندری عصر سه شنبه در نشست با هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی اردبیل عنوان کرد: اعضای نظام مهندسی ساختمان استان در جلسات شورای فنی، کمیسیون ماده ۵ و شورای مسکن و سایر کمیته‌ها و کارگروه‌های فنی و تخصصی حضور مؤثری داشته و بایستی از این ظرفیت برای ارتقای کیفیت مصالح ساختمانی و ساخت و ساز بهره گرفت.

وی حضور اعضای این سازمان به عنوان کارشناسان حوزه ساخت و ساز را زمینه ساز دستیابی مناسب و مد نظر در راستای ارتقای کیفیت تولید مصالح ساختمانی دانست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل یادآور شد: اعضای سازمان نظام مهندسی در جلسات همفکری بین دستگاه‌های اجرایی مرتبط با ساخت و ساز و معاونت عمرانی استانداری شرکت کرده و در راستای کارشناسی طرح‌های عمرانی مشارکت و اعلام نظر می‌کنند.

در ادامه این جلسه رئیس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، دغدغه‌ها و مشکلات صنفی خود را به استاندار اردبیل مطرح کرده و دستورات لازم از سوی استاندار اردبیل برای رسیدگی لازم صادر شد.

کد خبر 4844806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha