۱۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۳۱

سرمربی تیم پیکان تهران:

تیم پیکان خوب بسته شده است/ رخصت گرفتن ویسی از حسین فرکی

تیم پیکان خوب بسته شده است/ رخصت گرفتن ویسی از حسین فرکی

تبریز- سرمربی تیم پیکان تهران با بیان اینکه فردا تلاش می کنیم بازی خوبی ارائه دهیم، افزود: تیم پیکان خوب بسته شده است و از حسین فرکی تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی ظهر امروز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بای تیم پیکان مقابل ماشین سازی در تبریز گفت: بازی سختی داریم ولی تلاش می‌کنیم خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

ویسی با تاکید بر اینکه تیمش بحران زده است، گفت: تلاش می‌کنم تیم پیکان را از بحران خارج کرده و برابر ماشین‌سازی نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در خصوص عملکرد حسین فرکی سرمربی قبلی پیکان نیز اظهار داشت: از فرکی رخصت می‌گیرم، وی تیمی خوبی بسته بود. امیدوارم حضورم در تیم پیکان مؤثر باشد، هر چند از لحاظ تاکتیکی و بدنی فرصتی نداشتیم روی بازیکنان کار کنیم.

سرمربی پیکان با تاکید بر اینکه به دنبال کسب پیروزی در تبریز هستند، گفت: پیکان نیاز به روحیه خیلی بالایی داشت که در این چند روز خیلی خوب تمرین کردیم. اکنون آماده بازی هستیم.

وی گفت: در مورد بازی رفت که پیکان با ۶ گل به برتری رسید نمی‌شود به این نتیجه رسید که می‌شود در بازی برگشت هم همین شرایط دارد، ماشین‌سازی می‌آید برای تلافی آن شکست و ما هم می‌خواهیم آن برد را تکرار کنیم.

ویسی در خصوص تیم تبریزی نیز ابراز داشت: آنالیز خوبی از تیم ماشین‌سازی داشتیم و از این تیم شناخت خوبی داریم و ماشین‌سازی هم مانند تیم پیکان در بحران است. امیدوارم بازی خوبی ارائه کنیم و مسابقه با پیروزی ما همراه باشد.

وی با بیان اینکه بازی‌های ماشین‌سازی را دیدیم و می‌دانیم آنها هم مانند ما در بحران هستند، افزود: ماشین سازی تیم دوم تبریزی است و از لحاظ امکانات تیم خوبی هستند و از لحاظ تاکتیکی فردا وضعیت این تیم مشخص می‌شود، روی نقاط ضعف تیم پیکان کار کردم تا برطرف کنیم و سعی می‌کنیم که بازی فردا به نتیجه مطلوب دست یابد.

ویسی ادامه داد: تیم ماشین سازی تبریز نتایجی را که باید می‌گرفت، کسب نکرده و آنها هم از وضعیت ما اطلاع دارند. آنها از لحاظ روحی و روانی، شرایط بهتری دارند.

وی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش نیز گفت: تنها بازیکن محروم ما محمد ستاری است و مصدومی نیز نداریم.

کد خبر 4846305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha