۱۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۹:۳۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

سه هزار اثر به جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی ارسال شده است

سه هزار اثر به جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی ارسال شده است

قزوین- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: تاکنون سه هزار و ۳۸۶ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی در قزوین رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در این باره گفت: سه هزار و ۳۸۶ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی رسیده که ابتدا در قزوین مورد قضاوت داوران استانی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: همچنین از سوی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از میان این آثار رسیده چند اثر برتر انتخاب و معرفی خواهد شد.

به گفته اسماعیلی با توجه به فراگیر بودن شبکه اجتماعی اینستاگرام تاکنون بیشترین آثار جشنواره در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است و بیشترین آثار رسیده از استان‌های خراسان رضوی، تهران و زنجان است.

رئیس هفتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی یادآور شد: بیشترین اثری که به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده نیز با موضوع زیارت رضوی است که در قالب‌های مختلفی ازجمله گرافیک، موشن گرافیک، ویدئو، عکس، نماهنگ، کلیپ با هشتگ امام رضا و امام رئوف بارگذاری شده است.

اسماعیلی افزود: با توجه به استقبال بخش‌های مختلف در این دوره از جشنواره در سال آینده بخش‌های ویژه ای از جمله بخش دانش‌آموزی و دانشجویی جشنواره نیز راه اندازی می‌شود.

وی گفت: در مراسم اختتامیه این جشنواره مدیران هفت شبکه اجتماعی آپارات، تماشا، روبیکا، چارخونه، پروفایل، خبر فوری، آخرین خبر و تماشا حضور خواهند داشت.

رئیس هفتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی اظهار داشت: مراسم اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۰ صبح شنبه ۲۶ بهمن ماه در سالن سردار حاج قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با حضور برازش مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا، بهمنی رئیس مرکز توسعه فناوری و اطلاعات، مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه یک کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 4846486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha