۱۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۴۲

مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز:

می‌توانستیم گل سوم را بزنیم/ انتقاد شدید از عملکرد داور بازی

می‌توانستیم گل سوم را بزنیم/ انتقاد شدید از عملکرد داور بازی

تبریز- مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با بیان اینکه می‌توانستیم گل سوم را بزنیم، گفت: امروز می خواستیم پیکان را شکست دهیم ولی داور اجازه نداد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا باغ آبادی عصر امروز جمعه پس از تساوی تیمش برابر پیکان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری در تبریز گفت: داور عملکرد خوبی نداشت و اشتباهات زیادی در قضاوت‌هایش انجام داد.

وی با تاکید بر اینکه تیم ما در دو بازی اخیر خود از اشتباهات داوری ضربه خورده است، گفت: دو بازی است که بابت اشتباهات داوری ضرر می‌کنیم. دیگر زورمان به کسی نمی‌رسد و فقط به خدا واگذار می‌کنیم.

مربی ماشین سازی افزود: ما با این بضاعت و جوانان‌مان تلاش می‌کنیم، ولی نمی‌دانیم چرا این شرایط پیش می‌آید. کارشناسان داوری این بازی را قضاوت کنند و به ما بگویند. واقعاً داوری اشتباهات زیادی داشت.

باغ آبادی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم و به سختی به گل می‌رسیم، اما به راحتی حق ما را ضایع می‌کنند، گفت: باید این مسائل بررسی شود. در یک صحنه بازیکنان پیکان روی قادری خطا کردند، اما داور خطایی نگرفت و همان توپ بعد از یک رفت و برگشت و با یک ضربه کرنر گل شد.

وی در خصوص عدم تعویض در تیمش گفت: احساس نکردیم که کسی از نظر بدنی افت کرده است و همه خوب بازی می‌کردند و می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم. تیم ما خوب بازی می‌کرد و نیازی به تعویض نداشتیم.

باغ آبادی با بیان اینکه فرصت‌های ما بهتر و بیشتر از حریف بود افزود: کادر فنی حتی در لحظات پایانی مسابقه احساس نیاز به تعویض نکرد و نمی‌خواستیم وقت‌کشی کنیم.

کد خبر 4846941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha