۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۱۸

فرماندار گناوه:

کیفیت خدمات حوزه سلامت در شهرستان گناوه ارتقا یابد

کیفیت خدمات حوزه سلامت در شهرستان گناوه ارتقا یابد

گناوه-فرماندار گناوه با تاکید بر افزایش کیفیت خدمات بخش سلامت گفت: از جمعیت ۱۰۴ هزار نفری شهرستان گناوه، ۴۵ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که رقم قابل توجهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو بعد از ظهر شنبه در دیدار با مدیرعامل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: در شرایطی کنونی کشور که دشمنان با هجمه‌های اقتصادی و رسانه‌ای به دنبال مأیوس کردن مردم از نظام اسلامی و ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت هستند حضور مسئولان و مدیران در مراکز شهرستانی مایه امیدواری و تقویت مشارکت و اعتماد و نشاط مردم است.

وی افزود: علی‌رغم هیاهوی تبلیغاتی و فشار تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان خدمات رسانی به مردم در زمینه‌های مختلف به خوبی و بدون وقفه در حال انجام است.

فرماندار گناوه تصریح کرد: یکی از مهمترین خدمات دولت تدبیر و امید پوشش بیمه همگانی بود که گامی بلند و مؤثر در این زمینه برداشته شد.

وی ادامه داد: ارائه برنامه‌های الکترونیکی بیمه در راستای تحقق دولت الکترونیک از اقدامات مهم دولت است که ارتقا سلامت، بالا رفتن سرعت کار و کاهش هزینه‌های گیرندگان خدمات از جمله مزایای آن است.

مهرجو بیان کرد: به برکت نظام اسلامی و تلاش و پیگیری‌های دولت خدمات بسیار خوبی در حوزه سلامت و بیمه انجام شده است که در رضایت مردم تأثیر مثبت داشته است.

وی خاطر نشان کرد: از جمعیت ۱۰۴ هزار نفری شهرستان گناوه ۴۵ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که رقم قابل توجهی است تا مردم بتوانند بهتر و مناسب‌تر به آرامش رفاهی برسند.

فرماندار گناوه با تاکید بر اقدامات بسیار خوب بیمه سلامت استان تصریح کرد: انتظار داریم بیمه سلامت با متخصصین مرتبط با سونوگرافی و رادیولوژی انعقاد قرارداد داشته باشید تا هزینه‌ها بر مردم کاهش یابد.

وی گفت: پرداخت حق بیمه روستایی خانواده‌ها به موقع انجام شود تا خدمات ارائه شده بیمه سلامت ملموس‌تر و مشهودتر باشد.

کد خبر 4847624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha