۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۱۵

شفیعی در گفتگو با مهر:

هجمه قهرمانی روی شهرداری ارومیه زیاد بود/کارخانه زحمات زیادی کشید

هجمه قهرمانی روی شهرداری ارومیه زیاد بود/کارخانه زحمات زیادی کشید

سرعتی زن تیم والیبال شهرداری ارومیه در آستانه بازی حساس امروز مقابل سایپا گفت: تیم ما به ثبات نسبی رسیده است و امیدوارم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

علی شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: زمانی که تیم بسته شد، هجمه قهرمانی روی آن زیاد بود و باید در تمام بازی‌ها پیروز می‌شد. شهر ارومیه نیز شرایط خاص خودش را دارد و مردم از تیم فقط پیروزی می‌خواهند. پیش از حضور پیمان اکبری چند باخت رقم خورد که همین فشار روانی زیادی روی تیم گذاشت.

سرعتی‌زن تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به مربی قبلی این تیم گفت: متأسفانه مصطفی کارخانه به دلیل بیماری نتوانست با ما ادامه دهد. او زحمات زیادی برای تیم کشید. کارخانه کاملا قابل احترام است. در هر صورت رفته رفته شرایط تیم بهتر می شد چون تیمی بودیم که با گذشت زمان به هماهنگی می‌رسیدیم، خیلی از بازیکنان یک هفته مانده به آغاز رقابت‌های لیگ به تیم ملحق شده بودند. من نیز در مدت حضور کارخانه نتوانستم تمام توانایی هایم را به کار گیرم چرا که به دلیل بازی های طولانی تیم ملی دچار خستگی مفرط شده بودم، پس از انتخابی المپیک وضعیتم بهتر شد.

وی تأکید کرد: امسال برای والیبال نیز سال شلوغی بود. تیم ملی بازی های بسیاری داشت و پس از آن بازیکنان بلافاصله وارد مسابقات لیگ شدند.

شفیعی با اشاره به حضور اکبری در تیم شهرداری ارومیه افزود: اکبری مربی خوب و کاربلدی است. اکبری از نظر ذهنی به بازیکنان کمک کرد ضمن اینکه توانایی های فنی او بر کسی پوشیده نیست و او به والیبال روز دنیا آشنا می باشد. همچنین تیم دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت. «آب که از سر بگذرد چه یک وجب، چه صد وجب». فیاضی و بهبودی نیز دو بازیکنی بودند که در ادامه به تیم ملحق شدند. در حال حاضر به ثبات نسبی رسیده‌ایم اما هنوز برای بهتر شدن جای بسیاری داریم.

بازیکن تیم شهرداری ارومیه به بازی امروز مقابل سایپا اشاره کرد و گفت: بازی مهمی مقابل سایپا داریم. سایپا تیم ریشه داری است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. آنها مدت زمان بسیاری در کنار یکدیگر کار کرده اند. امسال نیز از نظر مالی رسیدگی به این تیم بهتر شده است. در ورزش بسیار مهم است که بازیکن دغدغه‌ای نداشته باشد.

وی ادامه داد: به دلیل فشردگی مسابقات لیگ، برخی از بازیکنان مانند سعید مصطفی وند و محمدرضا حضرت پور دچار آسیب هستند، شهرام محمودی نیز پس از بازی های ملی درد مزمنی داشت. نمی دانم آیا او به بازی امروز می رسد یا خیر. البته این شرایط برای تمام تیم ‌ها وجود دارد و برای تیم‌های شهرستانی کار کمی سخت‌تر است، چرا که رفت و آمدها با تیم‌های تهرانی متفاوت می‌باشد. مطمئنا امروز بازی زیبایی مقابل تیم سایپا خواهیم داشت. امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

کد خبر 4848143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha