۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۵۸

رئیس صمت شمال استان کرمان خبر داد:

تامین میوه شب عید شمال استان کرمان در بلاتکلیفی

تامین میوه شب عید شمال استان کرمان در بلاتکلیفی

کرمان - رئیس صمت شمال استان کرمان گفت: مباشران خرید میوه شب عید شمال استان تا فردا فرصت دارند تکلیف خرید میوه را مشخص کنند در غیر این صورت این کار به مباشران جنوب استان محول خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسینی‌نژاد ظهر یکشنبه در سی و یکمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان بیان داشت: امسال هم چون سال‌های گذشته نمایشگاه‌های فروش بهاره در کرمان برپا خواهد شد که از ۱۶ اسفند آغاز به کار خواهد کرد و تا ۲۲ اسفند ادامه دارد.

وی افزود: برپایی نمایشگاه‌های بهاره در شهرستان‌های استان کرمان بر عهده ستاد تنظیم بازار همان شهرستان است.

رئیس سازمان صمت شمال استان کرمان گفت: برای تأمین و خرید میوه شب عید مباشری برای خرید سیب درختی انتخاب شده تا سیب مورد نیاز استان را از شهرهای شمالی کشور خریداری کند و قرار است میوه‌های خریداری شده تا حداکثر دوم اسفندماه به استان منتقل شود.

حسینی‌نژاد تصریح کرد: برای خرید میوه شب عید و طبق سیاست کلان کشور هر استان فقط می‌تواند یک مباشر انتخاب کند تا در پرداخت یارانه به مشکل برخورد نکنیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم برای اینکه میوه مرغوب تر خریداری شود مابه‌التفاوت قیمت آن از منابع داخلی استان (فروش یک درصد محصولات معدنی) تأمین شود تا بتوانیم چند مباشر برای خرید میوه شب عید انتخاب کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان یادآور شد: مباشران خرید میوه مورد نیاز شب عید شمال استان تا فردا فرصت دارند تا تکلیف خرید میوه را مشخص کنند در غیر این صورت به مباشران جنوب استان خرید میوه شب عید محول خواهد شد و در فرصتی دیگر اتحادیه میوه و تره‌بار شمال استان تعیین تکلیف خواهند شد.

در این جلسه همچنین مسلم خروجی رئیس سازمان صمت جنوب در خصوص تأمین میوه شب عید گفت: برای میوه شب عید جنوب استان ۲۱۹ تن پرتقال و ۱۷۰ تن سیب خریداری و ذخیره‌سازی شده است.

کد خبر 4848553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha