۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۹:۰۴

پیمان اکبری:

از بازیکنانم راضی ام/ داوری ترمز تیم ما را کشید

از بازیکنانم راضی ام/ داوری ترمز تیم ما را کشید

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از شکست مقابل سایپا گفت: در ست نخست بازی چند اشتباه داوری ترمز تیم ما را کشید.

پیمان اکبری پس از شکست مقابل تیم سایپا تهران در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: جا دارد به تیم سایپا به خاطر این پیروزی تبریک بگویم. امروز شروع خوبی نداشتیم. در ست نخست بازی چند اشتباه داوری باعث شد ترمز تیم ما کشیده شود. در ست‌های سوم و چهارم وضعیت بهتری داشتیم اما در ست پنجم در حالی چند امتیاز جلو بودیم بازیکنان تصور کردند کار تمام شده و از موقعیت استفاده نکردند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در ادامه گفت: در بازی امروز پشت خط زن تیم را در اختیار نداشتیم. محمدرضا حضرت پور نیز به دلیل مصدومیت آمادگی صد درصد نداشت. در مجموع از بازیکنانم راضی هستم.

وی همچنین تاکید کرد: در ادامه رقابت‌ها از موقعیت‌های خود استفاده خواهیم کرد. سایپا امروز بازی خوبی داشت. برای تیم سایپا نیز در ادامه آرزوی موفقیت دارم.

او درباره داوری نیز گفت: نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم اما در چند صحنه حتی ناظر بازی به من گفت که اعتراض‌هایم درست است اما مطمئناً این را در جمع مطرح نخواهد کرد.

اکبری درباره مصدومیت شهرام محمودی نیز گفت: متأسفانه در حال حاضر شرایط محمودی خوب نیست. می‌خواهیم او را به طور کامل داشته باشیم نه اینکه با مصدومیت او را در اختیار داشته باشیم. منتظریم بتوانیم او را به صورت کامل داشته باشیم. با توجه به بازی‌های هفته آینده که میزبان هستیم با پزشک هماهنگ هستیم.

کد خبر 4848984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha