۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۴۹

رئیس سازمان صمت قزوین:

وضعیت بازار قزوین رصد می شود

وضعیت بازار قزوین رصد می شود

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: وضعیت بازار استان توسط بازرسان سازمان صمت، اصناف و اتحادیه‌ها دائماً رصد می‌شود و با تخلفات احتمالی برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد تنظیم بازار استان صبح پنجشنبه با حضور عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، سعید نبیل رئیس سازمان صمت قزوین و دبیر ستاد تنظیم بازار استان، زکی زاده مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه در استانداری قزوین برگزار شد.

سعید نبیل در این جلسه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده سازمان صمت در حوزه نظارت و بازرسی از سطح بازار استان ارائه کرد.

وی افزود: از تاریخ ۲۴ آبان ماه تاکنون ۴۵ هزار و ۸۱۹ فقره بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام پذیرفته که منجر به تشکیل ۲۳۲۳ فقره پرونده بازرسی در زمینه گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور شده است.

نبیل همچنین از فعال سازی ویژه سامانه رسیدگی به شکایات ۱۲۴ از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۰ شب خبر داد.

رئیس سازمان صمت قزوین در ادامه به استان‌های برتر در تنظیم بازار طی ۹ ماهه ابتدای سالجاری اشاره کرد و گفت: استان قزوین رتبه سوم کشور را در حوزه نظارت و بازرسی و رسیدگی به شکایات کسب کرده است.

وی یادآور شد: با برگزاری جلسات مستمر با رؤسای اتحادیه‌های صنفی به ویژه اتحادیه نانوایان بعد از اصلاح قیمت انواع نان، وضعیت بازار استان توسط بازرسان سازمان صمت، اصناف و اتحادیه‌ها دائماً رصد می‌شود و با تخلفات احتمالی برخورد خواهد شد.

نبیل اظهار کرد: از شهروندان استان درخواست می‌شود با توجه به ایام پایانی سال در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به شماره ۱۲۴ سازمان صمت گزارش کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار بگیرد.

ارائه گزارش آخرین وضعیت تأمین و توزیع میوه پایان سال، برگزاری نمایشگاه بهاره و طرح تشدید نظارت و بازرسی و… از دستورات جلسه امروز بود که مطرح و تصمیم گیری لازم اتخاذ شد.

کد خبر 4852034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha