۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۹:۴۰

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان:

وضعیت مدیریت پسماند در استان همدان مناسب نیست

وضعیت مدیریت پسماند در استان همدان مناسب نیست

همدان - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان بابیان اینکه وضعیت مدیریت پسماند در استان همدان مناسب نیست، گفت: مدیریت پسماند از خانه‌ها آغاز می‌شود و بانوان نقش مهمی در فرهنگسازی این بخش دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن جعفری نژاد بسطامی صبح یکشنبه در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در محیط زیست همدان نقش بانوان را در همه جبهه‌ها از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سایر عرصه‌ها پر رنگ دانست و گفت: نقش پر رنگ زنان در حفاظت از محیط زیست و اصلاح الگوی مصرف نیز غیر قابل اجتناب است.

جعفری نژاد بسطامی ادامه داد: نمی‌توان نسبت به اثر بخشی و نقش بانوان در مسائل زیست محیطی بی تفاوت بود چراکه معضلات محیط زیستی اکنون و در آینده همه را درگیر خواهد کرد.

وی بیان کرد: وضعیت مدیریت پسماند در استان همدان مناسب و در شأن شهر تاریخی استان همدان نیست در حالی که مدیریت پسماند از خانه‌ها آغاز می‌شود و بانوان نقش پر رنگی در مدیریت خانواده و فرهنگ سازی در این زمینه دارند و نیاز به توجیه جامعه هدف در این خصوص احساس می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان به انتخابات اسفندماه نیز اشاره کرد و با بیان اینکه باید توجه کاندیداها به محیط زیست از ملاک‌های رأی دهی به نمایندگان مجلس آتی باشد، عنوان کرد: انتخابات مجلس نمادی از مشارکت ملت ایران بر سرنوشت خویش است و برای تأمین منافع مردم و نظام جمهوری اسلامی باید با حضور فعال مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو داشته باشیم.

مدیرکل امور بانوان استانداری همدان نیز بیان کرد: هرچه نقش آرامش بخشی زن در خانواده بیشتر شود خشونت، نزاع و تمایل به مواد مخدر در جامعه کاهش می‌یابد.

ربیعه علی محمدی ادامه داد: فرزندان مهر پاک و دامن پاک را از مادر و رفتار اجتماعی را از پدر یاد می‌گیرند و پدرانی که دختران خود را مورد تکریم و احترام قرار می‌دهند، این دختران در بزرگسالی تن به هر چیزی نخواهند داد و شخصیت قوی خواهند داشت.

وی تاکید کرد: در عرصه‌های گوناگون اجتماعی باید نگاه انسانی به زنان داشت، نگاهی که کریمانه و شریف باشد.

در این مراسم از ۲۱ نفر از بانوان شاغل در این اداره کل تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 4853893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha