۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۷:۵۰

در چهارمحال و بختیاری؛

۱۵۳ میلیارد ریال به پروژه های اقتصادی مقاومتی اختصاص یافت

۱۵۳ میلیارد ریال به پروژه های اقتصادی مقاومتی اختصاص یافت

شهرکرد- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۱۵۳ میلیارد ریال به پروژه های اقتصادی مقاومتی در این استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شهریار پور شامگاه سه شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: تاکنون ۱۵۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار، مازاد بر روند طبیعی پروژه‌های مصوب سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی اختصاص یافته است.

وی اختصاص ۱۰ میلیارد تومان به پروژه باند دوم جاده شهرکرد - بروجن- لردگان، هفت و نیم میلیارد تومان تونل زره و ده میلیارد تومان جاده خوزستان - ارمند را برخی از این پروژه‌ها عنوان کرد که در سفر رئیس سازمان برنامه بودجه کشور به آنها اعتبار تخصیص داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان برای پیست‌های بارده و کوهرنگ طرحی تهیه کند که امکان تأمین اعتبار آنها وجود دارد.

وی بیان کرد: به منظور تملک قسمتی از زمین پیست اسکی کوهرنگ، اداره کل ورزش و جوانان این امر را از طریق منابع ملی پیگیری و تأمین اعتبار کند.

وی ادامه داد: تعریف پروژه‌ها در قالب اقتصاد مقاومتی پروژه‌ها را متفاوت می‌کند لذا باید پیگیری جدی تر و روند تسریع بیشتری صورت بگیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با وجود اینکه ماهانه یک جلسه اقتصاد مقاومتی تشکیل شده اما نگاه دستگاه‌های اجرایی باید ویژه‌تر باشد نه اینکه در جلسه حاضر شوند و اظهار بی اطلاعی از مصوبات جلسه قبل کنند.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید گروه کاری مشخص برای اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تشکیل دهند.

وی عنوان کرد: پروژه آبخیزداری و آبخوانداری استان ردیف ملی دارد و نیازی نیست جزوه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی قرار گیرد.

کد خبر 4856577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha