۲ اسفند ۱۳۹۸، ۲۲:۲۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

فعالیت ۱۶۵ اکیپ عملیاتی برای تأمین برق انتخابات در استان همدان

فعالیت ۱۶۵ اکیپ عملیاتی برای تأمین برق انتخابات در استان همدان

همدان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از فعالیت ۱۱۱ اکیپ عملیاتی با مجموع ۳۲۸ نفر ازشرکت توزیع و ۵۴ اکیپ پیمانکار با ۱۴۹ نفر در راستای تأمین برق انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شیرزاد جمشیدی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران و در ستاد تأمین برق یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی این شرکت اظهار داشت: جلسه هماهنگی ستاد تأمین برق در اولین ساعات انتخابات در ستاد شرکت و شهرستان‌های تابعه تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به ارسال دستورالعمل‌ها و ابلاغ‌ها برای تأمین برق پایدار شهرستان‌ها و حوزه‌های انتخابیه تعداد ۱۱۱ اکیپ عملیاتی با مجموع ۳۲۸ نفر از شرکت توزیع و ۵۴ اکیپ پیمانکار با ۱۴۹ نفر در سطح استان در محل‌های مشخص شده مستقر شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: همچنین با مراکز حساس مکاتبات لازم صورت گرفته و ضمن سرکشی از آنها از آماده به کار بودن مولدهای تأمین نیروی آنها اطمینان حاصل شد.

وی ادامه داد: ۲۴ دستگاه ژنراتور ثابت و سیار شرکت در محل‌های از قبل تعیین شده و حساس انتخاباتی مستقر شده است.

جمشیدی گفت: معاونین و مدیران ستادی و اجرایی و پرسنل عملیاتی شرکت در آماده‌باش کامل بودند و در حوزه‌های انتخابیه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه انبار شرکت توزیع برای آمادگی لازم را برای تأمین کالاهای مورد نیاز داشت، گفت: هماهنگی‌های لازم برای هر گونه اطلاع‌رسانی با مراکز ذیربط انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به آمادگی خودروهای سبک و سنگین این شرکت برای تسریع در اقدامات احتمالی لازم خاطرنشان کرد: ۲۳ دستگاه خودرو نیز برای کمک به امر انتخابات در اختیار فرمانداری قرار گرفت.


کد خبر 4859282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha