۳ اسفند ۱۳۹۸، ۸:۴۰

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین:

حلقه نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی قزوین تنگ‌تر شد

حلقه نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی قزوین تنگ‌تر شد

قزوین- معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: طرح تشدید نظارت بر فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی میان راهی استان از اول اسفندماه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فیاض بیگدلی صبح شنبه در نشست مشترک با مدیران مجتمع‌های خدماتی رفاهی اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز ۹۹ انتظار می‌رود تمام مجتمع‌های خدماتی رفاهی میان راهی استان با رفع نواقص و ایرادات جزئی احتمالی، خود را برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی آماده کنند.

وی اضافه کرد: در نظارت و بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی فعال استان قزوین شاخصه‌های مختلفی چون وضعیت نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیگدلی در ادامه از مجتمع‌های خدماتی رفاهی خواست به منظور تسهیل دسترسی جانبازان و معلولان به خدمات این مراکز، فضاهای خود را متناسب با وضعیت این گروه‌ها مناسب سازی کنند.

وی گفت: جذب مسافران جاده‌ای به داخل مجتمع‌های خدماتی رفاهی و استفاده از امکانات آنها جهت استراحت یکی از مهم‌ترین هدف تأسیس این مجتمع‌ها است که نقش بسیار مهم و مؤثری در کاهش تصادفات رانندگی دارد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: این مجتمع‌ها علاوه بر تأثیرگذاری در کاهش حوادث رانندگی، به جهت قرارگیری در کنار راه‌ها پیش از ورود به داخل شهرها، می‌توانند با بسته خدماتی خود مانند ویترینی برای جذب گردشگر عمل کنند.

۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی در استان قزوین آماده میزبانی از مسافران نوروز ۹۹ است.

کد خبر 4859468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha