۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۱۷

سخنگوی آتش‌نشانی خبر داد

واژگونی نیسان حامل مواد شیمیایی در جاده خاوران

واژگونی نیسان حامل مواد شیمیایی در جاده خاوران

ملکی اعلام کرد: راننده نیسان حامل مواد شیمیایی که در جاده خاوران واژگون شده بود به دلیل مصدومیت و مسمومیت به مراکز درمانی منتقل شد و نیروهای آتش‌نشانی مشغول ایمن‌سازی محل حادثه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت ۹:۳۰ صبح امروز یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو در مسیر شرق به غرب جاده خاوران نرسیده به پل سیمان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده شد و بلافاصله ایستگاه شماره ۶۳ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودروی نیسان باری که بیش از ۳۰ گالن مواد شیمیایی از نوعی که برای صنایع رنگرزی استفاده می شده، حمل می‌کرد به دلیل نامشخصی در حاشیه جاده به حالت نیمه واژگون درآمده و تقریباً تمام گالن‌های حامل مواد شیمیایی تخلیه شده و تعدادی از گالن‌ها هم آسیب دیده و باعث تخلیه مواد شیمیایی در سطح خیابان و در کنار جاده شدند.

ملکی گفت: آتش نشانان سریعاً گالن‌ها را از مسیر اصلی معبر به حاشیه امن منتقل کردند. با تجهیزات کاملی که در اختیار داشتند به خودشان آسیبی وارد نشد. ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده بود. راننده که مردی حدوداً ۳۵ ساله بود دچار مسمومیت و مصدومیت شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد. راننده به مراکز درمانی منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک به حالت عادی بازگشته و نیروهای آتش نشانی مشغول ایمن سازی محل هستند و یک دستگاه جرثقیل تا دقایقی دیگر این خودرو را به محل امن منتقل خواهد کرد.

کد خبر 4860615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha