۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۱۴

رئیس علوم پزشکی ایلام خبر داد:

تمهیدات لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا در مرز مهران

تمهیدات لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا در مرز مهران

ایلام-رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از تمهیدات لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا در مرز مهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کریمیان ظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری این استان اظهار کرد: دستورالعمل لازم نیز به دستگاه‌ها و بیمارستان ارسال و مربیان بهداشتی در کلاس‌های آموزشی مدارس تذکرات لازم را به دانش آموزان و معلمان ارائه می‌کنند.

وی تاکید کرد: اقدامات لازم پیشگیرانه در مرز، تجهیز بیمارستان‌ها، باربری‌ها و اقامتگاه‌های مهران لحاظ شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه پیشگیری بهترین راه و آموزش کمتربن هزینه در شرایط کنونی برای مقابله با این ویروس ناشناخته است، گفت: آموزش به زنان باردار بویژه در مناطق محروم صورت گرفته و در جلسه فوق العاده سلامت به ریاست فرماندار برای آمادگی و پیشگیری از ورود ویروس کرونا تمهیدات لازم دیده شده است.

کریمیان در خصوص اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، اظهار کرد: بلافاصله جلسه پدافند غیرعامل، قرارگاه پدافند زیستی، ارسال نامه خروج اتباع افغانستان و پاکستان، ضد عفونی شدن مکان‌های مختلف تشکیل و انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تاکید بر اینکه پیشگیری و رعایت بهداشت فردی مهمترین راه جلوگیری از انتشار ویروس کرونا است، خاطرنشان کرد: هیچ مورد از این ویروس تاکنون در استان شناسایی نشده و مردم به شایعات انتشار ان در فضای مجازی توجه نکنند.

کد خبر 4860940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha