۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۴۷

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور خبر داد:

واریز مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت بهمن ماه

واریز مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت بهمن ماه

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: ۷۵۰ هزار خودروی حمل و نقل عمومی، ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت بهمن ماه خود را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرتضی ضامنی، اظهار داشت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت ۷۵۰ هزار خودروی حمل و نقل عمومی به حسابشان واریز شد.

وی افزود: این اعتبار شامل رانندگان سرویس مدارس، آژانس‌های تحت پوشش شهرداری و اصناف، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و تاکسیهایی که در شهرهایشان جایگاه CNG وجود ندارد، می‌شود.

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار بیان داشت: اعتبار فوق در کلیه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌گردد و در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده نمایند.

وی گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به رانندگان فعال، امکان تغییر رمز و دریافت تاریخچه واریز و باقیمانده اعتبار با راه اندازی سامانه سماس فراهم گردیده است. رانندگان می‌توانند با مراجعه به سامانه فوق به آدرس: www.samas.moi.ir از میزان اعتبار تخصیصی و تاریخچه هزینه کرد آن مطلع شوند.

کد خبر 4861147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha