۶ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۱۶

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان :

احتمال وقوع سیل درزنجان وجود دارد

احتمال وقوع سیل درزنجان وجود دارد

زنجان-مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، گفت: به دلیل در پیش بودن شرایط بحرانی آب و هواو احتمال وقوع سیل دراستان زنجان مردم در کنار رودخانه‌ها و سفر به خارج از استان خود داری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، توحید سلیمی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه با افزایش بارش‌ها خطر سیل افزایش می‌یابد، گفت: تمهیدات جدی برای جلوگیری از بروز سیل در استان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه لایروبی رودخانه‌ها و احداث آب راه‌هایی برای هدایت آب‌های سطحی در جلوگیری از بروز سیل ضروری است، افزود: با توجه به برودت هوا مدیریت بحران استان زنجان در آماده باش است، و تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، گفت: ابراز کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف در استان زنجان، تمام دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های خدمات رسان استان با تمام توان پای کار هستند.

سلیمی با اشاره ابلاغ توصیه‌های لازم به اعضای ستاد، فرمانداران، بخشداران و شهرداران در زنجان، گفت: توصیه‌های لازم برای رعایت نکات ایمنی صادر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، ابراز کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

سلیمی افزود: به دلیل در پیش بودن شرایط بحرانی آب و هواو احتمال وقوع سیل مردم در کنار رودخانه‌ها و سفر به خارج از استان خود داری کنند.

وی با بیان اینکه در استان زنجان ارائه خدمات از سوی دستگاه‌های خدمات رسانی در مواقع بحرانی بسیار خوب است و عملکرد مطلوبی دارند، گفت: همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران در بحث کاهش تلفات جانی و مالی تلاش کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، با بیان اینکه روستاهایی که صعب العبو ر هستند در اولویت خدمات رسانی هستند، افزود: اقدامات لازم برای وقوع هر گونه حوادث در استان زنجان پیش بینی شده است.

کد خبر 4862450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha