۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۵۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

با محتکران و گرانفروشان اقلام بهداشتی به شدت برخورد می شود

با محتکران و گرانفروشان اقلام بهداشتی به شدت برخورد می شود

سنندج - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت:بدنبال شیوع کرونا، حساسیت بر روی عرضه کنندگان توزیع ماسک، ژل و اسپری ضدعفونی‌ کننده بالا رفته و با گرانفروشان و محتکران برخورد می شود.

محمد دره‌وزمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: روز گذشته در راستای نظارت بر بازار عرضه محصولات بهداشتی مانند ماسک، دستکش، ژل و غیره طرح مشترک بازرسی انجام شد و شاهد بودیم فروشندگان این اقلام قانون را رعایت نمی‌کنند و مرتکب تخلف می‌شوند و با چند برابر قیمت این اجناس را به مشتری می‌فروشند.

وی افزود: به عینه مشاهده کردیم ماسک ۴۱۰ تومانی را با چندین برابر قیمت تا هشت هزار تومان و ژل ضدعفونی‌کننده را نیز با قیمت‌های غیرمتعارف ۳۰ هزار تومان می‌فروشند که این نوعی سواستفاده، سوداگری و فرصت‌طلبی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: جدای از اینکه تخلف گران‌فروشی برای ما محرز است، این عمل یک کار غیرانسانی است و افرادی که چنین کاری می‌کنند بدون تردید دشمن مردم هستند.

دره وزمی یادآور شد: با چنین افرادی تعارف نداریم و کسانی که احتکار می‌کنند و یا قیمت‌ها را چند برابر افزایش می‌دهند ضمن تشکیل پرونده قضایی، به جد با آنها برخورد می‌کنیم و تعزیرات نیز در زمان کوتاهی برای این افراد رای صادر خواهد کرد.

وی بیان کرد: از مردم درخواست می‌کنیم با مشاهده چنین قیمت‌های نامتعارفی از طریق شماره ۱۲۴ به اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

کد خبر 4864544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha