۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۲۲

معاون بازرگانی استان قزوین:

سامانه برخط توزیع اقلام بهداشتی در قزوین راه اندازی شد

سامانه برخط توزیع اقلام بهداشتی در قزوین راه اندازی شد

قزوین- معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان قزوین گفت: با راه اندازی سامانه برخط توزیع ملزومات بهداشتی در قزوین زمینه دسترسی آسان و غیرحضوری شهروندان به مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی مهیا شد.

مجید برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای ساماندهی توزیع اقلام بهداشتی و ملزومات ضد عفونی کننده در استان از روز گذشته سامانه برخط توزیع ملزومات بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا در اداره صمت استان قزوین راه اندازی شده است.

برزگر تصریح کرد: با مصوبه کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مقابله با کرونای استان قزوین و به منظور تسهیل در توزیع و عرضه محصولات بهداشتی، ضد عفونی کننده و تجهبزات پزشکی به صورت برخط (آنلاین) از روز گذشته این سامانه راه اندازی شده است.

معاون بازرگانی استان قزوین یادآور شد: این سامانه پس از ثبت نام متقاضیان (۲۴ ساعت پس از ثبت نام) اقلام اعلام نیاز شده و ثبت نام شده را توسط نماینده سامانه به نشانی متقاضی ارسال می‌کنند.

وی تصریح کرد: این سامانه در کاهش مراجعه حضوری افراد برای تأمین اقلام بهداشتی و تضمین سلامت شهروندان بسیار مؤثر است. برزگر گفت: شهروندان و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با ورود به سامانه stmb.ir برای تأمین نیازهای بهداشتی خود و کارکنان خود اقدام کنند.

کد خبر 4871005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha