۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۲۴

رئیس مرکز مدیریت کردستان:

ورود و خروج خودرو به استان کردستان سه درصد کاهش یافت

ورود و خروج خودرو به استان کردستان سه درصد کاهش یافت

سنندج - رئیس مرکز مدیریت راه‌های کردستان گفت: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در برخی نقاط کشور ورود و خروج خودروها غیر بومی به داخل این استان روند کاهشی به خود گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان دانش زندی اظهار داشت: با مراجعه به آمار ۱۴ روزه قبل از اعلام شیوع کرونا در کشور (۱۶ تا ۳۰ بهمن) و ۱۴ روز پس از اعلام شیوع این بیماری (یکم تا ۱۴ اسفند) داده‌ها حکایت از کاهش سه درصدی ورود و خروج خودروها به استان دلالت دارد.

وی افزود: در بازده زمانی پیش از اعلام شیوع (۱۶ تا ۳۰ بهمن) ۵۰۳ هزار و ۱۹۲ خودرو وارد استان شده و ۵۰۴ هزار و ۱۶۳ خودرو نیز از استان خارج شدند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان ادامه داد: اما در بازده زمانی پس از اعلام شیوع این بیماری (یکم تا ۱۴ اسفند) ۴۸۸ هزار و ۳۵۸ خودرو به استان وارد شد و تعداد خروجی‌ها در این مدت نیز ۴۸۷ هزار و ۶۹۴ مورد بوده است.

زندی یادآور شد: در بازده زمانی پیش از اعلام شیوع این بیماری (۱۶ تا ۳۰ بهمن) در این استان دو میلیون و ۷۲۸ هزار و ۶۸۸ مورد تردد در جاده‌ها روی داده که این آمار نیز در بازده زمانی پس از اعلام شیوع (یکم تا ۱۴ اسفند) با دو درصد کاهش به دو میلیون و ۶۷۳ هزار و ۹۴۲ مورد رسیده است.

کد خبر 4871878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha