۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۱۹

رئیس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی:

مشارکت مردم رکن اساسی مبارزه با کرونا ویروس است

مشارکت مردم رکن اساسی مبارزه با کرونا ویروس است

ارومیه-رئیس شورای اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی گفت: مشارکت مردم رکن اساسی مبارزه با کرونا ویروس است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مصطفوی عصر سه شنبه در جلسه شورای رسانی ستاد مبارزه با ویروس کرونا افزود: مشارکت مردم رکن اساسی مبارزه با کرونا ویروس است. هر جا مردم پای کار آمده‌اند موفقیت حاصل شده است.

وی با بیان اینکه مسئولیت کمیته اطلاع رسانی کرونا ویروس بر عهده فرهنگ و ارشاد اسلامی است ادامه داد: آموزش و آگاه سازی عمومی، رصد فضای مجازی، پاسخ دهی به شایعات و شبهات و تولید محتوا بر اساس حقیقت باید جزو اولویت‌های این کمیته باشد.

مصطفوی با بیان اینکه باید مردم را در جریان امور قرار داد افزود: شکست کرونا امروز بیش از هر چیزی نیازمند کاهش تجمعات و در خانه ماندن مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به تلاش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای حفظ سلامتی مردم گفت: دولت در این راستا با تعطیل کردن اماکن تجمعی درصدد حفظ سلامتی است.

مصطفوی با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در خصوص کرونا ویروس گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا آمادگی پذیرش مسافر نوروزی را نداریم و از مردم نیز تقاضا داریم به منظور سفر و یا خروج از استان به قصد کشورهای همسایه به آذربایجان غربی سفر نکنند.

وی بر استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان برای مبارزه با کرونا ویروس تاکید کرد و گفت: علاوه بر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته رصد فضای مجازی نیز با هماهنگی شورای اطلاع رسانی تشکیل می‌شود.

مصطفوی با بیان اینکه هراس غیر واقع بینانه و عدم آگاه سازی در مسیر قطع زنجیره انتقال کرونا خللی ایجاد می‌کند، از متولیان امر خواست تا با اطلاع رسانی درست بستر تقویت اعتماد عمومی را فراهم سازند.

کد خبر 4875108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha