۲۷ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۲۴

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین:

اصناف قزوین بصورت مرحله ای نظارت می شوند

اصناف قزوین بصورت مرحله ای نظارت می شوند

قزوین- معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: بازدیدهای میدانی از اصناف استان قزوین توسط اکیپ‌های نظارتی بصورت مرحله ای انجام می شود.

علی اکبر کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله اول بازدیدهای میدانی از اصناف استان قزوین توسط اکیپ‌های نظارتی با دقت بسیار به پایان رسید.

وی افزود: مرحله اول بازدیدهای میدانی از اصناف توسط اکیپ‌های نظارتی با دقت بسیار صورت گرفت که این بازدیدها عمدتاً از نانوایی‌ها، قصابی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اغذیه فروشی‌ها، میوه فروشی‌ها و شیرینی فروشی‌ها صورت گرفت که در راستای حفظ و حراست از سلامت جامعه چند فروشگاه مورد تذکر و آموزش، جریمه و پلمپ قرار گرفتند.

کبیری بیان کرد: در بازدیدهای امروز خیابان‌های دانشگاه، خیام، طالقانی، امام خمینی (ره)، سپه و بازار بزرگ قزوین (الاف راستا) توسط چهار اکیپ متشکل از نمایندگان و بازرسان سازمان صمت، فرمانداری، دادستانی، مرکز بهداشت شهید بلندیان و پلیس اماکن با جدیت مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

وی یادآور شد: مراحل بعدی این بازدیدها توسط این تیم‌های نظارتی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در روزهای آتی اجرایی خواهد شد.

کد خبر 4880513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha