۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۲۴

استاندار البرز تاکید کرد؛

استمرار طرح زوج و فرد در کرج/ پیش‌بینی ۱۰۰۰ تخت نقاهتگاهی

استمرار طرح زوج و فرد در کرج/ پیش‌بینی ۱۰۰۰ تخت نقاهتگاهی

کرج - استاندار البرز بر استمرار اجرای طرح زوج و فرد در تمامی مناطق کرج تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزاله شهبازی صبح امروز در جلسه ستاد ملی کرونا با تاکید بر ضرورت تداوم همراهی اصناف در راستای تعطیلی مراکز عرضه کالاهای غیرضروری، اظهار کرد: فرمانداران جهت نظارت بر روند اقدامات مقابله با کرونا در شهرهای اقماری با اهتمام ویژه ای وارد عمل شوند.

وی با اشاره به اینکه بسیج و سپاه پاسداران استان به جد وارد عمل شده اند و تلاش‌های آنها قابل تقدیر است، ادامه داد: باید از ظرفیت‌های مردمی، سازمان‌های مردم نهاد و پویش‌های اجتماعی، بهره برداری بیشتری شود.

استاندار البرز گفت: در خصوص نقاهتگاه‌های البرز نیز خبرهای خوبی به گوش می‌رسد و هزار و ۴۹ تخت در نظر گرفته شده و ۳۰۰ تخت اکنون تجهیز و آماده بهره برداری است.

شهبازی با بیان اینکه تجربه موفق در کل دنیا برای مقابله با شیوع کرونا، قرنطینه خانگی است، اضافه کرد: در ستاد ملی مصوب شد که خرید و فروش اینترنتی نیز حمایت و تقویت شود.

وی به ضرورت تأمین به موقع الکل برای واحدهای تولید مواد ضدعفونی کننده اشاره کرد و گفت: در تردد خودروها نیز طرح زوج و فرد در تمامی نقاط کرج همچنان باید ادامه داشته باشد.

شهبازی در بخش دیگری افزود: اکنون شرایط به گونه‌ای نیست که مجالی برای پرداختن به حواشی مخرب باشد، ولی عده‌ای به دنبال کسب درآمد و باج گرفتن در این برهه حساس و خطرناک بوده و دلسوز مردم نیستند.

وی اضافه کرد: مردم و رسانه‌های دارای مجوز و اصیل، مطالبه جدی دارند که دست این افراد از صحنه پاک اطلاع رسانی و رسالت خبرنگاری کوتاه شود.

استاندار البرز گفت: در ستاد ملی مقرر شد دو سوم جمعیت کارکنان در محل کار حضور پیدا نکنند تا تردد کمتری صورت گیرد.

کد خبر 4885833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha