۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۴۵

به منظور مقابله با شیوع کرونا؛

تردد به ۱۰۰ روستای ییلاقی مهریز ممنوع است

تردد به ۱۰۰ روستای ییلاقی مهریز ممنوع است

یزد ـ بخشدار مرکزی مهریز گفت: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، ورود تمامی خودروها با پلاک سایر مناطق به ۱۰۰ روستای ییلاقی مهریز ممنوع شد.

مهدی دهقانی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تلاش ما جلوگیری از شیوع کرونا در روستاهای شهرستان مهریز است، اظهار داشت: در همین راستا ۵ هزار بسته بهداشتی بین روستاییان این شهرستان توزیع شد که این بسته‌ها شامل ۳ هزار ماسک و مواد ضدعفونی کننده است.

وی ادامه داد: در این مدت نسبت به خرید پنج دستگاه تب‌سنج به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال اقدام و به مراکز درمانی و پایگاه‌های پایش سلامت اهدا شد.

دهقانی زاده بیان داشت: تاکنون افزون بر ۳۰۰ بار اکثر روستاهای بخش مرکزی در دهستان‌های زیر پوشش علیه گرونا گندزدایی و ضدعفونی شده است.

دهقانی زاده ادامه داد: کار ضدعفونی معابر و مکان‌های عمومی با همکاری بسیج و گروهای مردمی همچنان به خاطر اهمیت موضوع ادامه دارد.

وی عنوان کرد: طبق مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، ورود تمامی خودروها با پلاک سایر مناطق به ۱۰۰ روستای ییلاقی مهریز ممنوع است.

بخشدار مرکزی مهریز تصریح کرد: رعایت مصوبات ستاد پیشگیری و خودداری از سفرهای غیرضروری حتی برای مردم منطقه در مقابله با کرونا مؤثر و لازم است.

کد خبر 4886429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha