۹ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۳۷

در ستاد مقابله با کرونا مطرح شد؛

کاهش ترددهای بین استانی در البرز

کاهش ترددهای بین استانی در البرز

کرج - استاندار البرز از کاهش دو درصدی ترددهای بین استانی در استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزاله شهبازی در حاشیه جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه استان برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بسیج شده اند.

وی گفت: بر این اساس طی بازدیدهای صورت گرفته از مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های البرز، تیم‌های مستقر با اشراف کامل و همپوشانی یکدیگر به اجرای طرح می‌پردازند.

استاندار البرز ادامه داد: با توجه به اطلاع رسانی‌های صورت گرفته در راستای آگاهی بخشی مردم و اتخاذ تدابیر لازم در مبادی استان، ترددهای بین استانی در البرز هر روز نسبت به روز قبل روند کاهشی دارد و با رشد منفی مواجه است.

شهبازی گفت: البرز شاهراه تردد ۱۴ استان کشور است و همواره رکورد دار تردد کشور به ویژه در ایام تعطیل محسوب می‌شود از سوی دیگر همه روزه حجم بزرگی از جمعیت بین تهران و البرز در حال تردد هستند.

وی افزود: با تمام این تفاصیل، به طور مثال در روز ششم فروردین ماه امسال ۱۱۵ هزار و ۳۰۹ تردد ورودی و ۷۸ هزار و ۱۴۹ تردد خروجی از محورهای مواصلاتی استان ثبت شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد کاهش داشته است.

استاندار البرز اضافه کرد: همراهی و تعامل مردم با مصوبات ستاد کرونا قابل تقدیر است چراکه هر روز نسبت به روز قبل شاهد سیر نزولی تردد هستیم و به طور مثال در ششم فروردین ماه نسبت به روز قبل ۲ درصد کاهش تردد بین استانی داشتیم که این امر در سایر استانی روند صعودی داشته است.

کد خبر 4887662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha