۲۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۵۶

امام جمعه زاهدان:

امنیت زیرساخت و پیش نیاز همه فعالیت‌هاست

 امنیت زیرساخت و پیش نیاز همه فعالیت‌هاست

زاهدان- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: امنیت به عنوان زیرساخت مهم و پیش نیاز همه فعالیت‌های یک جامعه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه زاهدان، آیت الله مصطفی محامی با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: امنیت همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، پیش نیاز همه کارهایی است که در یک کشور باید انجام گیرد و لازمه رشد در بخش‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و تمام حوزه‌هایی که یک جامعه بخواهد پیشرفت داشته باشد، است.

وی ادامه داد: امنیت به عنوان زیرساخت مهم و پیش نیاز همه فعالیت‌های یک جامعه است و کسانی که در تأمین امنیت نقش دارند خدمت بزرگی را به کشور ارائه می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: این افراد چه با نام باشند و چه گمنام، سربازی کشور و نظام اسلامی را انجام می‌دهند.

وی گفت: دستگاه‌های مختلفی در تأمین امنیت کشور نقش دارند از وزارت اطلاعات تا نیروهای نظامی و انتظامی، همه این مجموعه‌ها در این حوزه نقش آفرینی می‌کنند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان روز سربازان گمنام را به همه فعالان عرصه تأمین امنیت کشور تبریک گفت و اظهار داشت: امیدواریم که بیش از پیش در آینده، شاهد امنیت بهتر و بیشتر در سطح جامعه اسلامی باشیم.

کد خبر 4896926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha