۲۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۸:۱۰

تصویب طرح توسعه زیر ساخت های کردشگری شیراز در شورای شهر

تصویب طرح توسعه زیر ساخت های کردشگری شیراز در شورای شهر

شیراز - یکصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر شیراز با بررسی ۱۰ طرح و لایحه برگزار شد.

به گزراش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه در یکصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورا، طرح سیاست‌های تشویقی و توسعه زیرساخت گردشگری تصویب و با الحاق یک تبصره مقرر شد پلاک‌هایی که با رعایت ضوابط شهرسازی دارای بیش از یک سطح پارکینگ، انباری و مشاعات هستند صرفاً سطح بزرگ‌تر جز زیربنای ناخالص ملاک عمل قرار گیرد.

کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورا، طرح آئین‌نامه استقرار موقت مدارس غیردولتی و مهدکودک‌های شهر شیراز را در این جلسه مطرح کردند که مورد موافقت اعضا قرار گرفت و به تصویب رسید.

لایحه شهرداری شیراز، درخصوص پرداخت مبلغ یک میلیارد و صد و هشتاد و چهار میلیون و پانصد هزار ریال جهت هزینه‌های مراسم‌ها و نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر نیز در این جلسه مطرح و مقرر شد موضوع جهت بررسی مجدد به کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورا بازگردانده شود.

طرح دوفوریتی پرداخت حق‌الجلسات فوق العاده به اعضای کمیسیون‌های مناقصه، مزایده و حراج آئین‌نامه مالی شهرداری دیگر دستور این جلسه بود که دوفوریت طرح تصویب شد.

دیگر دستور جلسه یکصد و بیست و نهم طرح جمعی از اعضای محترم شورا، در خصوص واگذاری بهره برداری از پایانه‌های برون شهری به بخش خصوصی بود که به تصویب رسید و شهرداری موظف شد تا پایان شهریور ماه، کلیه امور خدماتی مرتبط با بهره برداری حداقل یکی از پایانه‌های مسافربری برون شهری فعال در شهر شیراز را با رعایت قوانین و مقررات واگذار کند.

لایحه شهرداری در خصوص آئین‌نامه اجرایی نحوه ارائه خدمات به نام آوران و مشاهیر در بهشت احمدی، موضوع دیگر جلسه بود که در دستور کار قرار گرفت و تبصره ماده ۲۶ آئین نامه واگذاری امتیاز قبور آرامستان بهشت احمدی و بهای خدمات کفن و دفن و قبر مصوب شد.

سه دستور کار پایانی این جلسه لوایح شهرداری شیراز در خصوص مساعدت به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مبلغ ششصد میلیون ریال، اخذ مجوز اجرای پروژه‌های مجتمع مسکونی – تجاری گلستان از طریق سرمایه گذاری به روش مشارکت مدنی و اخذ مجوز اجرای پروژه‌های پارک ۵۷ هکتاری وحدت از طریق سرمایه گذاری بود که به تصویب رسید.

کد خبر 4901686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha