۳۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۱۷

استاندار اردبیل:

رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اردبیل ضروری است

 رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اردبیل ضروری است

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: مشکل ابتلا به ویروس کرونا در کشور و علی‌الخصوص در استان اردبیل ادامه داشته و حساسیت و توجه بیشتر در بحث رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم را می‌طلبد.

به گزارش خبر نگار مهر، اکبر بهنامجو پیش از ظهر شنبه در جلسه‌ای که با فرمانداران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ضمن تقدیر از صبوری کسبه و بازاریان در رابطه با تعطیلی مغازه‌ها عنوان کرد: هنوز مشکل ابتلاء به ویروس کرونا در کشور و علی الخصوص در استان اردبیل ادامه داشته و حساسیت و توجه بیشتر در بحث رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم را می‌طلبد.

وی افزود: بیشتر مردم با کسبه و بازاریان سرو کار دارند و برای پیشگیری از شیوع این ویروس در آینده فاز دوم غربالگری، فاصله‌گذاری اجتماعی و بحث بیماریابی آغاز می‌شود در همین راستا هدف‌گذاری برای شهرستان‌ها را با توجه به تناسب جمعیتی خواستاریم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: انتظار ما از مردم، کسبه، بازاریان و صاحبان مشاغل این است که اصول بهداشتی از قبیل داشتن ماسک، دستکش و ضدعفونی محل مورد نظر را رعایت کنند و تا ریشه‌کنی ویروس کرونا نباید هیچکس در کار خود اهمال و سستی داشته باشد.

بهنامجو تاکید کرد: فعالیت رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها به صورت بیرون‌بر بلامانع است اما تجمع در داخل این اماکن و سرویس دهی به مشتریان تا اطلاع ثانوی با توصیه دانشگاه علوم پزشکی ممنوع است.

وی خاطر نشان کرد: هیچ ارگانی نباید در فاز دوم مبارزه با کرونا سستی و اهمال‌کاری کند، در همین راستا با پیگیری‌های انجام شده دستگاه‌های جدیدی برای تست افراد بیشتر در بیمارستان‌های استان نصب شده و یک آزمایشگاه نیز توسط شهرداری اردبیل ایجاد خواهد شد.

کد خبر 4903049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha