۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۱۹

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان قزوین:

دو شرکت توزیع مواد غذایی و بهداشتی متخلف در قزوین شناسایی شد

دو شرکت توزیع مواد غذایی و بهداشتی متخلف در قزوین شناسایی شد

قزوین- معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان قزوین گفت: دو شرکت توزیع کننده مواد غذایی و اقلام و تجهیزات پزشکی به دلیل گران فروشی و توزیع کالای مخدوش شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

علی اکبر کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با انجام بازرسی از شرکت توزیع کننده مواد غذایی خصوصاً انواع نوشیدنی در منطقه هفت سنگان، تعداد ۱۰۴ کارتن نوشیدنی ۵۰۰ سی سی در طعم‌های متفاوت تحت عنوان تاریخ مخدوش کشف و نسبت به تنظیم گزارش اقدامات لازم صورت گرفت.

وی افزود: پرونده این واحد پخش سراسری به ارزش ریالی ۸۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تنظیم و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کبیری بیان کرد: همچنین یک شرکت پخش اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی واقع در قزوین مورد بررسی قرار گرفت و تعداد ۱۰ کارتن ماسک فیلتر دار در دو مدل N95 ایرانی و وارداتی کشف و جهت استفاده در اختیار معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان قزوین تصریح کرد: با توجه به بررسی اسناد و مدارک، تخلف گران فروشی این شرکت محرز و نسبت به تنظیم گزارش به ارزش ۱۷۷ میلیون ریال اقدام و پرونده برای سیر مراحل قضائی تحویل اداره کل تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

کد خبر 4906274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha