۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۰۳

استاندار کرمانشاه عنوان کرد:

ابلاغ کمک ۴ میلیارد تومانی مقابله با کرونا از سوی بنیاد مستضعفان

ابلاغ کمک ۴ میلیارد تومانی مقابله با کرونا از سوی بنیاد مستضعفان

کرمانشاه_ استاندار کرمانشاه گفت: در مساله مقابله با کرونا نیز تا کنون بنیاد مستضعفان نزدیک به ۴ میلیارد تومان کمک را به استان ابلاغ کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند امروز شنبه در شورای استانی همکاری نهادهای انقلابی، حمایتی، عمومی وسازمان های مردم نهاد با دولت که در استانداری برگزار شد ضمن تقدیر از رئیس بنیاد جانبازان و مستضعفان کشور در کمک به بحث کولبران، اظهار داشت: در مساله مقابله با کرونا نیز تا کنون بنیاد مستضعفان نزدیک به ۴ میلیارد تومان کمک را به استان کرمانشاه ابلاغ کرده است.
استاندار کرمانشاه افزود: در استان کرمانشاه حدود ۵۰۰ مغازه و کارگاه در صنوف مختلف داریم که ۳ ماه اجاره آنها با معدل ۲ میلیون تومان، عقب افتاده است لذا از بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تقاضا داریم به هر میزان که در توان دارند پرداخت بخشی از این اجاره بها را تقبل کنند.
وی همچنین پیگیری جهت تهیه ۳ هزار تبلت برای دانش آموزان مناطق محروم را از اولویتها دانست و گفت: نهادهایی که می‌توانند در این خصوص کمک کنند حتماً وارد عمل شوند چرا که در این شرایط یکی از ضروریات برای تحصیل دانش آموزان است.
بازوند شناسایی افراد نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا را یکی دیگر از اولویت‌ها اعلام کرد و اذعان داشت: لازم است یک سامانه در استان راه اندازی شود تا در پرداخت کمک‌ها موازی کاری صورت نگیرد.
وی گفت: تا کنون در استان کرمانشاه اقدامات شایسته ای در راستای مقابله با بیماری کرونا شکل گرفته که ضروری است گزارش این اقدامات جهت بازتاب به مسئولین کشوری به صورت دقیق تهیه شود.
کد خبر 4909176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha